تمدید مهلت واردات ماشین‌آلات و تجهیزات تولیدی به منظور حمایت از تولید داخلی

ستاد هماهنگی اقتصادی دولت شرکت‌های دولتی، سازمان امور مالیاتی و وزارت صمت را موظف کرد به منظور حمایت از تامین مالی سرمایه در گردش بنگاه‌های تولیدی کشور، ابزارهای تامین مالی زنجیره‌ای از قبیل اوراق گواهی اعتبار مولد (گام) و برات الکترونیکی را بپذیرند.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری سلامت،ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در جلسه یکشنبه شب، به منظور حمایت از تولید داخلی و حسب مورد، مهلت تعیین شده برای واردات ماشین‌آلات و تجهیزات تولیدی را تمدید کرد.
همچنین بر اساس مصوبه دیگر ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به منظور حمایت از تامین مالی سرمایه در گردش بنگاه‌های تولیدی کشور، مقرر شد شرکت‌های دولتی و نیز سازمان امور مالیاتی و وزارت صمت ابزارهای تامین مالی زنجیره‌ای از قبیل اوراق گواهی اعتبار مولد (گام) و برات الکترونیکی را بپذیرند.
در ادامه این جلسه وزارت امور اقتصادی و دارایی گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای اجرای نقشه راه رشد غیر تورمی فقر زدا ارائه کرد.
جهت‌دهی برنامه‌های کلان کشور به سمت ایجاد رشد پایدار غیرتورمی از طریق طرح‌های پیشران و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی کشور از جمله اهداف اجرای این نقشه راه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha