ایران مقصد نوظهور گردشگری است

دبیر کل سازمان جهانی گردشگری در پیام ویدئویی که در آیین اختتامیه هفته گردشگری پخش شد ایران را مقصد نوظهور گردشگری دانست.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت، در مراسم اختتامیه هفته گردشگری که عصر دوشنبه ۱۱ مهرماه ۱۴۰۱ در موزه ملی ایران برگزار شد، پیامی ویدئویی از زوراب پولولیکاشویلی دبیر کل سازمان جهانی گردشگری (unwto) پخش شد.
در پیام ویدئویی دبیر کل سازمان جهانی گردشگری آمده است:

«دوستان عزیزم با کمال افتخار خدمت شما سلام عرض می‌کنم. امروز ما روز جهانی گردشگری را جشن می‌گیریم. بخش گردشگری فراتر از هر بخش دیگری نه تنها خلق فرصت‌هاست بلکه نویدبخش و امیدآفرین است.

جمهوری اسلامی ایران عضوی ارزشمند از سازمان ما (سازمان جهانی گردشگری) است.

از شما به خاطر حمایت همیشگی‌تان سپاسگزاریم. ایران همچنین یک مقصد نوظهور گردشگری است که به واسطه تاریخ غنی، میراث‌فرهنگی پویا و مهمان‌نوازی گرم و صمیمانه‌اش شهرت دارد. ایران یک قطب واقعی برای علم و نوآوری در منطقه است. امروز افکار بزرگ و ایده‌های برجسته از هر زمان دیگری مهم‌تر است. شعار امسال روز جهانی گردشگری بازتاب‌دهنده همین موضوع است. بازاندیشی گردشگری تعهد ما است در راستای انجام بهتر کارها، پایه‌گذاری امور جاری بر مبنای دستاوردهای پیشین و تبدیل گردشگری به‌عنوان نیروی پیشران برای بازیابی و ایحاد فرصت، در ایران و سراسر جنوب آسیا.برای تمامی شما روز جهانی گردشگری شاد و الهام‌بخشی را آرزومندم.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha