دخالت نظام سلطه در مسیر حرکتی انقلاب جمهوری اسلامی است

استاندار زنجان با اشاره اغتشاشات اخیر در کشور گفت: اصلی ترین پارامتر در این خصوص دخالت نظام سلطه در مسیر حرکتی انقلاب جمهوری اسلامی است.

گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ، محسن افشارچی صبح روز سه‌شنبه در کارگروه امور اجتماعی استان زنجان اظهارکرد: باتوجه به اینکه استانداری و مجموعه مدیریت های استانی که نقش تدوین گری ، کارگشایی و نظارت بر دستگاه ها را دارند نسبت به تمام عملکرد سایر دستگاه ها نظارت داشته و به موضوعات به صورت کلان نگاه کنید تا مشکلات حل شوند.

وی در ادامه با اشاره اغتشاشات اخیر در کشور بیان کرد : وقتی در خصوص اتفاقات افتاده شده در کشور تحلیلی صورت می‌گیرد ،اگر قرار باشد تمام پارامترهای حاکم بر اتفاقات را در تحلیل در نظر نگیریم قطعا یک مسیر بی راهه را رفته ایم .

استاندار زنجان با بیان اینکه باید در این خصوص پارامترهای بیرونی و درونی را در نظر بگیریم افزود: در خصوص پارامترهای درونی باید مسائل اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در نظر گرفته شود.

افشارچی با بیان اینکه اصلی ترین پارامتر، پارامترهای دخالت نظام سلطه در مسیر حرکتی انقلاب جمهوری اسلامی است اظهار داشت: انقلاب اسلامی یکی از اصلی ترین شعارش استقلال، آزادی ،جمهوری اسلامی است که هم استقلال و آزادی به نوعی به تقابل با نظام سلطه برمی‌گردد،انقلاب شکل گرفت که از زیر نظام سلطه خارج شود .

وی تصریح کرد: با گذشت ۴۳ سال از انقلاب تمام اتفاقات کشور تحت تأثیر دشمنی این نظام با جمهوری اسلامی است که نمی‌توان این موضوع را منکر شد و هر وقت هم در این چند سال مقاومت در مقابل نظام سلطه پررنگ تر بود، ضربه ای که خورده ایم بیشتر تر بوده است که این ضربه می‌تواند ترور ،انفجار، درگیری و...باشد که کار نظام سلطه است.

استاندار زنجان افزود : در حوادث مثل حوادث اخیر نظام سلطه تمام قد و با تمام ابزار در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایستاده است از جمله ابزارهای ،ماهواره ای ، رسانه های انسانی که تربیت یافته این نظام هستند در این خصوص اصلی ترین کار این است که تشخیص دهیم کجا نباید بایستیم و باید مرز بندی لازمی را داشته باشیم و نسبت مان به حادثه را مشخص کنیم.

افشارچی با اشاره به اینکه از زمستان سال گذشته متوسط هفته ای ۲ تجمع صنفی ،معلمین، بازنشستگان و...در این استانداری که به بعضا به ۲۵۰ نفر هم می‌رسید افزود : ما به اعتراضات گوش می‌دهیم، و اینکه نظام سلطه برنامه ای در اغتشاشات اخیر داشته بی ربط نبوده و دقیق است.

وی با بیان اینکه در دوشب گذشته رکیک ترین فحش ها به شخص اول مملکت داده شد تا کوی دانشگاه دومی ساخته شود بیان کرد: خوشبختانه شرح صدر سیستم طوری بود که علیرغم تمام بازی های رسانه ای اتفاقی نیافتاد .

این مسئول با اشاره به اعتراضات دانشجویان در دانشگاه ها اظهار کرد : تمام تلاش نظام این است که تا جایی که ممکن است بشنود و یاد می‌گیرد اگروقتی ۱۷تیر سال ۱۳۷۸ اتفاق افتاد علیرغم تمام تلاش ها نمونه دومی ایجاد نشود ،پس سیستم یادگیرنده و اصلاح شونده است .

افشارچی ضمن تشکر از حضور مردم بیان کرد : این مردم می‌دانند که باید کجا کمک کنند و مرز را مشخص کنند و همچنین تشکر از رسانه های استان که در آتش اختلاف و خشونت ندمیدند.

وی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم لایه های کف میدان اغتشاش را پیدا و از معضلات و مشکلات مردم گره گشایی کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha