امنیت پایدار امروز مرهون جانفشانی‌های مدافعان امنیت و نظم جامعه است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی با گرامیداشت پیامی فرارسیدن روز فرماندهی انتظامی کشور تأکید کرد: امنیت پایدار کشور مرهون جانفشانی‌های آحاد مدافعان امنیت و نظم جامعه در سازمان‌ها و نهادهای امنیتی، اطلاعاتی، نظامی و انتظامی است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی فرارسیدن روز فرماندهی انتظامی کشور را به سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری
فرمانده محترم کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران

فرارسیدن «روز فرماندهی انتظامی کشور»، موسم تکریم و تجلیل از مجاهدت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های سترگ و افتخارآمیز فراجا را به جنابعالی و آحاد فرماندهان، مدیران و کارکنان خدوم، شجاع و غیرتمند آن سازمان مقتدر و در عین حال مظلوم و مردمی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

امنیت پایدار و مثال‌زدنی امروز میهن اسلامی که پشتوانه آرامش و آسایش ملت عظیم‌الشأن ایران اسلامی است، مرهون تلاش‌های ارزنده و جانفشانی‌های آحاد مدافعان امنیت و نظم جامعه در سازمان‌ها و نهادهای امنیتی، اطلاعاتی، نظامی و انتظامی به‌ویژه فرماندهی انتظامی کشور است که در اوج اقتدار و صلابت صورت می‌پذیرد.

جای جای جغرافیای این سرزمین و کوی و برزن هر شهر و روستای ایران عزیز مملو از صحنه‌های شکوهمندی است که بر پیشانی آن رشادت‌های حافظان، امنیت و نظم کشور در آن سازمان امنیت‌ساز و مردمی آفریده شده است که از رهگذر آن موجبات خرسندی ملت قدرشناس و فهیم ایران و در مقابل یأس، ناامیدی و عصبانیت اردوگاه بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی رقم خورده است.

حوادث اخیر که محصول توطئه و طراحی مثلث شیطانی آمریکا، رژیم صهیونیستی و دنباله‌روهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای و همچنین پیاده‌نظام‌های فریب خورده داخلی آن است، نشان داد که مجموعه انتظامی کشور با هوشمندی، بردباری، دانایی، توانایی و کفایت برخاسته از خاستگاه مردمی و زوال‌ناپذیر خود قادر است به شایستگی نظم، انضباط، امنیت و آرامش اجتماعی کشور را از گزند فتنه‌سازی‌ها و آشوبگری‌های اشرار و تروریست‌های مسلح تجزیه‌طلب و اجیرشده استکبار جهانی صیانت کند.

بی‌شک آنچه این روزها تحت عملیات روانی و هجمه‌های رسانه‌ای اتاق فکر سلطه و صهیونیسم بین‌الملل در حق فرزندان ملت ایران و حافظان امنیت و نظم کشور در آن سازمان روا داشته شده، ظلم بزرگی است که در فردای تاریخ، ندامت‌ها و پشیمانی‌ها هیچ‌گاه آن را جبران نخواهد کرد.

اطمینان داریم حرکت مومنانه و مقتدرانه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی در حاکمیت قانون و مبارزه قاطع و مجاهدانه برابر بی‌قانونی و هرگونه ناامنی، با شکوه‌تر از گذشته تداوم خواهد یافت و به مدد انسجام، هم‌افزایی و هماهنگی همه‌جانبه و آمادگی‌های متراکم جامعه اطلاعاتی و امنیتی و نیروهای مسلح کشور، گوهر امنیت و اقتدار میهن اسلامی و زندگی عزتمندانه و شرافتمندانه مردم عزیز نگهبانی خواهد شد.

با درود به ارواح مطهر شهیدان مدافع امنیت به‌ویژه شهدای فرماندهی انتظامی در صحنه مقابله با اغتشاشگران و طلب شفای عاجل مجروحان و مصدومان آن سازمان در ماجرای اخیر و همچنین قدردانی صمیمانه از حماسه‌های ماندگار و خدمات پرفروغ و غرورانگیز سازمان انتظامی در حوزه‌های مختلف؛ دوام توفیق همگان تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از تدابیر، فرامین و منویات مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از ذات اقدس ربوبی خواستارم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha