زنجان به محیطی پویا تبدیل شده است

شهردار زنجان با بیان اینکه شهر زنجان به یک محیط پویا از جهت وسعت کارهای عمرانی ،خدمات شهری و فرهنگی تبدیل شده است گفت:خوشبختانه در شهری هستیم که حرکت خود را به سمت پویایی شروع کرده است‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، علیرضا فیروزفر در مراسم رونمایی از پانزدهمین پوستر جشنواره آش ایرانی و شانزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل کارخانه کبریت زنجان با بیان اینکه برگزاری جشنواره آش ایرانی و نمایشگاه‌ صنایع دستی از اقدامات بسیار مهمی است که در شهر زنجان بنیان گذاری شده است اظهار کرد: این جشنواره یک رویداد ماندگار در استان است که به همت سازمان میراث فرهنگی استان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به تمهیدات پیش بینی شده در خصوص برگزاری جشنواره ملی آش ایرانی بیان کرد: با همکاری اعضای شورای شهر و سازمان میراث فرهنگی، فضاسازی و تبلیغات محیطی از چند روز گذشته در سطح شهر آغاز شده است .

شهردار زنجان با اشاره به نحوه تردد بازدیدکنندگان این جشنواره بیان کرد : در این خصوص برای سهولت بازدید کنندگان ناوگان حمل و نقل عمومی از میدان قائم تا محل برگزاری جشنواره در نظر شده است.

فیروزفر با اشاره اختصاص فضای مورد نیاز پارکینگ خودرو برای بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان گفت: اصلاح مسیر جشنواره، ایجاد پارک مصنوعی برای استراحت بازدید کنندگان، فضاسازی داخل محوطه، بهره گیری از المان‌های شهری، استقرار خودروهای آتش نشانی در محل جشنواره از اقدامات انجام شده پیش از برگزاری جشنواره است.

وی در ادامه با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی هفته وحدت بیان کرد: به همین مناسبت مراسمی جشنی به مدت سه شب در محل کارخانه کبریت برگزار خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه شهر زنجان به یک محیط پویا از جهت وسعت کارهای عمرانی ،خدمات شهری و فرهنگی تبدیل شده است افزود : خوشبختانه در شهری هستیم که حرکت خود را به سمت پویایی شروع کرده است‌.


به گزارش خبرنگار سلامت، شانزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی و پانزدهمین جشنواره ملی آش ایرانی قرار است از ۱۹ تا ۲۲ مهرماه در مجموعه نمایشگاهی کاسپین زنجان برگزار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha