مجوز رسمی فعالیت نخستین موسسه خیریه بیمارستانی در مجموعه علوم پزشکی لارستان صادر شد

پروانه فعالیت موسسه خیریه بیمارستان امیدوار اوز با موضوع فرهنگ سازی و ترویج مشارکت مردم در امور خیریه صادر شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، آیین معرفی و شروع به کار رسمی موسسه خیریه بیمارستان امیدوار، با حضور مسئولین مربوطه در تالار فرمانداری شهرستان اوز برگزار شد.

محمد محمدی فرماندار شهرستان با اشاره به صدور مجوز رسمی فعالیت موسسه خیریه بیمارستان امیدوار به عنوان نخستین موسسه مردم نهاد رسمی در شهرستان اوز اظهار داشت: در شهرستان اوز یک شاخصه ویژه ای که وجود دارد، بحث ورود مردم در موضوعات اجتماعی است و وجود خیرین باعث شده است این مشارکت نمود بیشتری داشته باشد. جایی که مردم ورود می کنند قطعا می تواند اثربخش باشد.

آجی مزرعی رئیس موسسه خیریه بیمارستان امیدوار نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات هیئت امناء، اعضای موسسه، مدیریت بیمارستان خاطرنشان کرد: این موسسه قبل از صدور مجوز، فعالیت خود را آغاز کرده بود، امروز نیز با صدور مجوز رسمی امیدواریم بتوانیم منبعد نیز بهتر از گذشته خدمت رسان مردم باشیم.

وی در خصوص فعالیت های این موسسه و اهداف اصلی آن بیان داشت: ساماندهی مشارکت های مردمی برای حمایت از بیماران، ساخت، تجهیز، بازسازی و توسعه بیمارستانی و هماهنگی خیرین برای مشارکت در توسعه سلامت
به عنوان سه هدف اصلی موسسه مطرح است.

دکتر نازنین رضایی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان، محمد حشمتی رئیس بیمارستان امیدوار، فریبا برازنده رئیس شورای اسلامی شهر و اعضای موسسه نیز در بیاناتی دیدگاه های خود و مشکلات حوزه بهداشت شهرستان را مطرح کردند و خواستار آن شدند که همه یک هدف را دنبال کرده و با تشویق و ترغیب خیرین جهت ورود به عرصه بهداشت و درمان، متحد باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha