در حوزه مشکلات اقتصادی باید با روحیه انقلابی و  جهادی همه پای کار باشند

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بابیان اینکه دشمنان انقلاب در فضای مجازی سعی در نشان دادن مشکلات غیر واقعی هستند گفت: باید فضای حقیقی جامعه را دید مشکلات اقتصادی هست ولی باید در حوزه مشکلات اقتصادی با روحیه انقلابی و جهادی همه مردم و مسئولین پای کار باشند تا مشکلات رفع شود .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا )‌زنجان ، سردار ابوالفضل طهماسبی صبح امروز 14مهرماه در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره استانی اسوه در نمایشگاه کاسپین زنجان ضمن تبریک آغاز امامت و ولایت امام عصر (عج)، با بیان اینکه در سال گذشته این جشنواره با ۱۶ غرفه برگزار شد اظهار کرد: خوشبختانه امسال این جشنواره با ۱۱۰ غرفه برگزار شد که حاصل زحمات فرمانده هان پایگاه های مقاومت بسیج است که این عملکرد خوب نشان از تلاش جهادی پایگاه های مقاومت بسیج دارد.

وی با بیان اینکه باید عملکرد پایگاه موفق به صورت مستند در صدا و سیما و رسانه های استانی منعکس شود، گفت: از پایگاه های مقاومت بسیج برتر که در این نمایشگاه خوش درخشیدند، در برنامه مالک اشتر نیز تجلیل خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با یادآوری اینکه بسیج در گام پنجم انقلاب وظایف خاص و مهمی را برعهده دارد خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به صورت کاملا زیبا که از کجا بوده ایم و به کجا رسیده ایم بیان کرده است که‌ دشمن در صدد بود تا زیبای‌ها و زحمات انقلاب دیده نشود که مقام معظم رهبری به صورت کامل تشریح کرده اند.

سردار طهماسبی با بیان اینکه انتظار دارم فرماندهان و شوراهای پایگاه های مقاومت بیانه گام دوم انقلاب را بخوانند افزود: در سند بالادستی اعتلای بسیج، بیانیه گام دوم انقلاب است و در تلاش هستیم در سند اعتلای بسیج به ۶ توصیه و اهدافی که مقام معظم رهبری مشخص کرده اند، حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه بسیج بدون برنامه نیست تصریح کرد: در واقع بسیج فقط در بعد نظامی و امنیتی نیست بلکه بسیج یک معین برای دولت و یک نهاد مردمی و ارتش سازمان‌یافته ولی فقیه و کاملا منعطف تحت نظارت ولی‌فقیه و ارگانی کاملاً منعطف است.

وی با بیان اینکه بسیج به فراخور نیاز کشور در جاهای مختلف آماده خدمت گذاری به کشور است افزود : بسیج در حوزه علمی، جهاد تبین ، تشکیل گردان های سایبری ، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، مقابله با نارآرامی ها، دفاع از حرم، در مناطق محروم و....پای کار است.

این مسئول با بیان اینکه بسیج یک نهاد مردمی است بیان کرد : بسیج در دهه پنجم انقلاب اسلامی با رویکرد مشخص و تجارب ۴ دهه گذشته امروز میدان دار و سرباز این نظام گوش به فرمان رهبری است .

سردار طهماسبی با بیان اینکه بسیج با فرمان ولی فقیه توانست شان و منزلت مردم را حفظ کند اظهار کرد: بسیج امروز همان مردم است و شاید افرادی گول خورده باشند و علیه نظام در خیابان آمده باشند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بعد از فرمایشات در حوادث اخیر تکلیف را مشخص کردند تصریح کرد: پشت صحنه فوت شدن خانم مهسا امینی بهانه ای بود برای اینکه آمریکایی ها و رژیم غاصب پای کار بیایند و در فضای مجازی حملات سنگینی را علیه نظام جمهوری اسلامی داشته باشند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه امروز دشمنان انقلاب از دستاوردهای انقلاب متحیر مانده ولی در فضای مجازی سعی در نشان دادن مشکلات غیر واقعی ایران هستند بیان کرد: باید فضای حقیقی جامعه را دید که کشور در حوزه پزشکی، فناوری و دانش بنیان قابل تقدیر است و در حوزه مشکلات اقتصادی نیز باید با روحیه انقلابی جهادی همه پای کار باشند.

سردار طهماسبی با بیان اینکه چرا دشمن به ما حمله می‌کند و برای کشور ما برنامه دارد افزود : چون انقلاب ما زنده است که اگر اینچنین نبود دشمن نمی‌توانست برنامه ای داشته باشد .

وی تصریح کرد: برای مقابله با توطئه دشمن باید بصیرت داشت و مردم همیشه در صحنه ایران خودجوش برای مقابله با این توطئه ودر حمایت از آرمان های انقلاب و قرآن و اسلام پای کار آمدند و در عرصه های مختلف سربازی خودشان را نشان دادند.

این مسئول با بیان اینکه مردم ما می‌دانند که این انقلاب الهی و زمینه ساز ظهور حضرت حجت است اظهار کرد: به فرموده رهبری همه مردم مدافع نظام هستند چرا که مردم می دانند این انقلاب زمینه ساز ظهور خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha