مجموعه کویری نجومی جَمکَرد در نمکزار سه قلعه افتتاح شد

اقامتگاه بومگردی جَمکَرد در نمکزار سه قلعه صبح امروز با حضور استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، همزمان با سفر استاندار خراسان جنوبی به شهرستان سرایان اقامتگاه بومگردی جَمکَرد در نمکزار سه قلعه افتتاح شد.این اقامتگاه بومگردی در راستای تأمین زیرساخت‌های گردشگری کویر احداث شده است و با احداث آن، 9 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار شده‌اند.

سرمایه گذار بخش خصوصی برای احداث این اقامتگاه بومگردی که 680 مترمربع زیربنا دارد، 50 میلیارد ریال هزینه کرده است. فضاهای تعبیه شده در این مجموعه، زمینه اقامت 100 نفر و پذیرایی از 350 نفر را فراهم آورده است.

استاندار خراسان جنوبی در ادامه سفر به شهرستان سرایان از یک باب مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی بازدید کرد.سرمایه‌گذار مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی رویال سرایان برای احداث این مجتمع بین راهی 60 میلیارد ریال هزینه کرده و در این مجتمع با زیربنای هزار و 100 مترمربع، زمینه اقامت 15 نفر و پذیرایی از 350 نفر را فراهم آورده و برای 12 نفر اشتغالزایی داشته است.

آغاز عملیات اجرایی احداث یک باب مجتمع اقامتی در سه قلعه

با حضور استاندار خراسان جنوبی و نماینده مردم شهرستان های فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی، عملیات اجرایی احداث یک باب مجتمع اقامتی در سه قلعه نیز آغاز شد.

همزمان با حضور قناعت در شهرستان سرایان، کلنگ احداث مجموعه گردشگری کویری مسار در منطقه راویج سه قلعه به زمین زده شد.با آغاز به کار مجموعه اقامتی، پذیرایی و تفریحی مسار، زمینه اشتغال 13 نفر به صورت مستقیم فراهم می‌شود و پیش بینی می‌شود احداث این مجتمع با زیربنای هزار و 900 مترمربع، 120 میلیارد تومان اعتبار نیاز داشته باشد.در این مجموعه گردشگری، فضای اقامتی برای 120 نفر و پذیرایی برای 250 نفر پیش بینی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha