بیش از هزار  و 450 مورد خدمات دندان پزشکی در حاشیه شهر انجام شده است

رئیس دانشکده دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: ارائه خدمات دندان پزشکی در حاشیه شهر یکی از رویکردهای مهم دانشکده در دسترسی آسان مناطق محروم و حاشیه شهر به خدمات دندان پزشکی است که در این راستا به همت بسیجیان جهادگر خدمات مختلفی به بیماران در حوزه دندان پزشکی ارائه شده است .

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت،دکتر ناصر سرگلزائی ، با اشاره به اینکه در مجموع اردوهای جهادی که در آنها خدمات دندان پزشکی ارائه می شود، بیش از هزار و 450 مورد ویزیت دندان پزشکی انجام شده است، خاطر نشان کرد: در این اردوهای جهادی دانشجویان به همراه اساتید حضور دارند و خدماتی را که می توان در شرایط غیر بیمارستانی به بیماران ارایه کرد، در اختیار بیماران قرار می دهند.

وی افزود: نزدیک به سه هزار مورد خدمات جراحی و کشیدن دندان برای بیماران انجام شده است .

دکتر سرگلزایی با بیان اینکه 55 مورد اقدام عصب کشی دندان برای بیماران انجام شده است، گفت: 180 مورد جرم گیری دندان و 616 مورد ترمیم دندان به همت جهادگران بسیجی به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون در قالب اردوهای جهادی دندان پزشکی این خدمات به مردم حاشیه شهر ارایه شده است، تصریح کرد: این خدمات درمانی به همت گروه صراط الحمید و به منظور دسترسی آسانتر مردم حاشیه شهر به خدمات دندان پزشکی ارائه شده است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha