طارمی کلید قهرمانی آرسنال و آرتتا در پریمیرلیگ

روزنامه سان انگلیس نیز خبر علاقه آرسنال به جذب مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو را پوشش داد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت، اخبار پیرامون علاقه آرسنال به مهدی طارمی که اولین بار توسط روزنامه آبولا پرتغال منتشر شد، به انگلیس نیز کشیده شده و حالا روزنامه سان نیز با بازتاب این خبر، از تمایل صدرنشین فعلی لیگ جزیره برای جذب مهاجم بوشهری خبر داده است.

روزنامه سان در همین خصوص با تیتر "آرسنال به انتقال مهدی طارمی علاقه‌مند است"، نوشت که توپچی‌ها برای جذب این بازیکن پس از جام جهانی و به عنوان گزینه‌ای برای پشتیبان گابریل ژسوس، با پورتو وارد مذاکره می‌شوند.

طارمی کلید قهرمانی آرسنال و آرتتا در پریمیرلیگ

در ادامه این گزارش آمده است: گفته می شود که آرسنال علاقه مند به جذب مهدی طارمی و به عنوان پشتیبان گابریل ژسوس است و ممکن است پس از جام جهانی و در ژانویه، قراردادی با پورتو برای فروش این مهاجم منعقد شود.

طارمی 30 ساله با 7 گل و 7 پاس گل در 12 بازی، وارد فهرست نهایی میکل آرتتا شده است. این ملی پوش ایرانی سومین فصل حضورش در پورتو را سپری می کند.

طارمی که در مجموع 56 گل برای غول پرتغالی به ثبت رسانده است، پیش از این به چلسی لینک شده است. اما طبق گزارش ها، این آرسنال است که در این زمستان پیشتاز مسابقه برای جذب اوست.

طارمی کلید قهرمانی آرسنال و آرتتا در پریمیرلیگ

ادو گاسپار، مدیر ورزشی آرسنال، معمولا فقط بازیکنان زیر 30 سال را هدف قرار می دهد. اما ظاهراً او حاضر است این یک بار قانون خودش را بشکند تا طارمی را برای قهرمانی آرتتا به خدمت بگیرد.

سرمربی آرسنال نگران است که در صورت مصدومیت احتمالی ژسوس، ادی انکتیا به تنهایی نتواند در مسابقات به میدان برود و جای خالی مهاجم اصلی تیم را پر کند.

ژسوس برزیلی از زمان انتقال 45 میلیون پوندی خود از منچسترسیتی، 5 گل زده و 4 پاس گل داده است و آرتتا بر این باور است که تنها طارمی می تواند در صورت شکست در نیمه دوم مبارزات، قدرت خط حمله تیمش را حفظ کند.

طارمی کلید قهرمانی آرسنال و آرتتا در پریمیرلیگ

نمایندگان این مهاجم قبلاً به پورتو گفته اند که طارمی در آغاز سال 2023، به فکر یک شرایط جدید است. تیم سرجیو کونسیسائو با تجارت در بازار زمستان غریبه نیست، لوئیس دیاز ژانویه گذشته به لیورپول پیوست و پورتو آماده است تا طارمی را با قیمت مناسب به فروش برساند.

این بازیکن کلیدی ابتدا در جام جهانی و در بازی افتتاحیه گروه B و مقابل انگلیسِ تحت هدایت گرت ساوت‌گیت، برای ایران به میدان خواهد رفت. آرسنال با شکست 3-2 لیورپول در روز یکشنبه در صدر جدول قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha