مشکلات موانع رفع تولید را با اجتهاد مدیران حل می کنیم

استاندار زنجان گفت :  مشکلات موانع رفع تولید را با اجتهاد مدیران حل میکنیم  تا از توانمندی اجتهادی مدیر استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ،محسن افشارچی در حاشیه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کارهایی که در این کارگروه صورت می‌گیرد گشایش گری است اظهار کرد: جنس کارها از جنسی است به مدیران مؤثر و نظر دهنده در امورات می‌گویم که آن چیزی که ما نیاز داریم یک خوانش تسهیل گرایانه ،قاعده ها و قوانین است که پیگیر هستیم.

وی با بیان اینکه در برخی موارد در این کارگروه مشکلات موانع رفع تولید را با اجتهاد مدیران حل کنیم افزود : یعنی مدیر مربوط را در سطح کلان به سر پروژه ها می‌فرستیم تا از توانمندی اجتهادی مدیر استفاده شود.

استاندار زنجان تصریح کرد: در بسیاری از موارد در این کارگروه واحدهای تولیدی با بانک ها مشکل دارند که سعی در تقسیط و تسهیل امور توسط بانک ها هستیم تا واحد تولیدی با مشکل مالی مواجه نشود .

افشارچی با بیان اینکه در اکثر موارد بصورت کلان قواعد و قوانینی مطرح میشود که تا مشکلات حل شود بیان کرد : در برخی مواقع نیز قانون در مسئله ای سکوت کرده است که با تعاملات سعی در رفع این موارد هستیم .

وی بااشاره به اینکه بطور کلی کارگروه رفع موانع تولید محور کارگشایی و تسهیل گری است اظهار کرد: برخی از امورات بصورت قانونی است که باتوجه به تعدد قوانین برخی دست و پا گیر است که سعی در حل قوانین باتوجه به جنگ اقتصادی که با آن مواجه هستیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه شاید خیلی از قوانین برای روزهای عادی مشکل ایجاد نکند افزود : الان اشتغال چند نفر نیز اهمیت فراوانی برای ما دارد که به همین دلیل قاعده و قوانین را بر مبنای این جنگ اقتصادی دوباره بازخوانی کنیم .

افشارچی با بیان اینکه عملکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از ابتدا تا به امروز توانسته است حدود ۴ هزار تسهیل گری برای ایجاد اشتغال صورت گرفته است افزود : این ستاد برنامه دراز مدتی ندارد و به صورت موردی بر مشکل صنایع ورود می‌کند و بصورت کلان برنامه سرمایه گذاری خودمان را دنبال می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha