ارائه خدمات به 23 هزار گردشگر سلامت

مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد:23هزار گردشگر سلامت در ابتدای امسال از خدمات درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بهره مند شدند.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت،داوود خوش شکن، با اشاره به اینکه گردشگری سلامت یکی از موضوعات مورد تاکید رییس دانشگاه است که در مسیر پیشرفت این صنعت نیز تلاش های بسیاری انجام داده اند، خاطر نشان کرد: ارائه خدمات بدون واسطه به گردشگران سلامت و قرار دادن پیوست فرهنگی برای این صنعت و ارائه خدمات درمانی همراه با تکریم توریسم سلامت از مهمترین اقدامات حوزه گردشگری سلامت است .

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد از پتانسیل بالایی در حوزه ارائه خدمت درمانی به گردشگران سلامت برخوردار است، گفت: حضور اعضای هیات علمی توانمند و بیمارستان های دارای مجوز IPD و تعرفه مناسب ارایه این خدمات از جمله نقاط قوتی است که گردشگران سلامت را برای مراجعه به شهر مشهد مشتاق می کند.

خوش شکن با اشاره به اینکه بیشتر توریسم سلامت از کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان، کویت، بحرین و تاجیکستان به دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه کرده اند، تصریح کرد: از مجموع تعداد مراجعین 66 درصد خانم و 33 درصد آقا بودند که بیشتر به دلیل دریافت خدمات درمانی در حوزه چشم، قلب، زنان و زایمان، ارتوپدی، زیبایی به مراکز درمانی دارای مجوز ipd تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه کردند.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد دستاوردهای خوبی در زمینه ارایه خدمت به گردشگران سلامت به دست آورده که از آن جمله می توان به ارایه خدمت درمانی بدون واسطه(لیدر) به بیمار اشاره کرد به نحوی که از 23 هزار بیمار مراجعه کننده ، 20 هزار نفر مستقیم برای دریافت خدمات درمان اقدام کرده اند.

خوش شکن با بیان اینکه ارتقا کیفیت خدمات ارایه شده و تکریم ارباب رجوع از دیگر موضوعاتی است که موجب کسب رضایت گردشگران سلامت را فراهم کرده است زیرا ما معتقدبم که که هر گردشگر سلامت می تواند به عنوان یک مبلغ برای سایرین عمل کند، گفت: امیدواریم با ادامه این روند تا انتهای سال بتوانیم میزبان 60 هزار گردشگر سلامت باشیم.

مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در حال حاضر 20 کلینیک تخصصی مجوز IPD دریافت کرده اند و نزدیک به 30 کلینیک نیز در صف انتظار برای دریافت این مجوز هستند، گفت: کلینیک های تخصصی و مطب های مورد تایید نظام پزشکی می توانند مجوز جذب گردشگر سلامت دریافت کنند و این موضوع یکی دیگر از پتانسیل های حوزه گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha