بعد از بارسلونا به آرامش نیاز داشتم

ساموئل اومتیتی، مدافع سابق بارسلونا، از انتقال به لیگ ایتالیا ابراز رضایت کرده است.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت، ساموئل اومتیتی، مدافع میانی 28 ساله و فرانسوی، در فصل تابستان و به صورت قرضی از بارسلونا به تیم لچه پیوست و پس از چند سال دشوار در کاتالونیا، او حالا فرصت بازی کردن دارد. اومتیتی پس از قهرمانی با لباس تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2018 به طور مداوم با آسیب دیدگی دست و پنجه نرم کرده و در نهایت از بارسلونا جدا شد. حالا ساموئل اومتیتی مدعی شد بعد از تجربه بازی در لالیگا، به این انتقال نیاز داشته است.

بعد از بارسلونا به آرامش نیاز داشتم

ساموئل اومتیتی گفت: "پس از تجربه‌ دوران حضورم در بارسلونا، به آرامش و سکوت نیاز داشتم. لچه بهترین راه حل بود و این شهر یک جای ایده آل برای زندگی است و شرایط بسیار خوبی برای شروع دوباره در اینجا وجود دارد. در طول تابستان فرصت های دیگری نیز وجود داشت، اما امروز احساس می کنم می توانم انتخابم را تایید کنم. شرایط در سری آ واقعا با لیگ اسپانیا بسیار متفاوت بوده و فوتبال در ایتالیا فیزیکی تر و تاکتیکی است.

من در حال تطبیق با سبک فوتبال متفاوتی هستم و این تغییر به من اجازه می دهد تا سبک جدیدی را در این ورزش کشف کنم. سطح تاکتیکی و فنی بسیار بالاست، اما ما از کیفیت بالایی برخوردار بوده و می توانیم در این لیگ خوب عمل کنیم. در این مقطع از زندگی برایم مهم بود که دوباره بازی کنم. در لچه احساس ارزشمندی و مهم بودن کرده و می خواهم به اهدافم دست یابیم. در ترکیب تیم ملی فرانسه روزهای درخشانی در دوران حرفه ای ام ثبت کردم، اما در حال حاضر فقط به لچه فکر می کنم و قصد دارد با این پیراهن نمایش خوبی ارائه دهم."

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha