استان زنجان در ردیف ۲۱ تورم کشوری قرار دارد

استاندار زنجان گفت : در یک سال گذشته شاهد اتفاقات مثبتی در استان زنجان بوده ایم که به عنوان نمونه این استان از ردیف دوم تورم کشوری به ردیف ۲۱ تورم کشوری رسیده است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ،محسن افشارچی شامگاه شنبه در هفتمین کارگروه توسعه استان زنجان ضمن تبریک ولادت پیامبر اکرم(ص و امام جعفر صادق(ع) با بیان اینکه همه ما مسئولین در ساختار نظام جمهوری اسلامی مقابل خدا و مردم مسئولیم اظهار کرد: به هر صورتی ما در حال درگیری با نظام سلطه هستیم و نظام سلطه نیز با تمام قدرت در تلاش است تا استقلال این نظام را از بین ببرد.

وی با بیان اینکه نظام سلطه در مواقعی توان مقابله با کشور ما را ندارد و در مواقعی نیز این توان را دارد افزود : پس ما باید جلوی این اتفاقات را بگیریم تا دشمن نتواند بر ما نفوذ کند .

استاندار زنجان با بیان اینکه باید تمام تلاشمان را کنیم تا امید و نشاط را به جامعه تزریق کنیم بیان کرد : در یک سال گذشته در استان در بسیاری از پروژه ها انرژی لازم گذاشته شده است و شاهد اتفاقات مثبتی در استان بوده ایم که به عنوان نمونه در سال جاری تا به امروز ۲هزار و ۷۰۰ ملیارد تومان از محل گندم پرداخت به کشاورزان صورت گرفته است .

افشارچی تصریح کرد: فقط در شهرستان خدابنده که آخرین شهرستان شاخص توسعه اقتصادی استان است در سال جاری ۱۴۰۰ میلیارد خرید گندم داشته ایم و همچنین در شهرستان نیز طارم نیز ۲۰۰هزار تن زیتون تولید شده است که نشان از تکان خوردن ضریب جینی است.

وی با اشاره به اینکه وقتی این پست را تحویل گرفتیم استان در ردیف دوم تورم کشوری بود اظهارکرد: در حال حاضر طبق آمار شهریور ماه سالجاری این استان در ردیف ۲۱ تورم کشوری قرار دارد و ضریب جینی نیز چند رتبه بالاتر صعود کرده است و بهتر از این نیز خواهد شد .

این مسئول با بیان اینکه با کمک دهیاری ها ،معاونت عمرانی، بنیاد مسکن امسال قطعا تحولات آنچنانی در استان رخ داده است افزود: وظیفه ما همین است که مردم را امیداور نگه داریم و بدانند که در تمامی حوزه ها کارها در حال انجام است.

افشارچی با بیان اینکه باید تلاشمان را بیشتر از پیش کرده و انرژی بیشتری در امورات داشته باشیم اظهار کرد: نباید اجازه بدهیم در بین مسئولین اصتحکاک به وجود بیاید تا انرژی صرف شده در امورات صرف اصتحکاک شود چراکه می‌توان با گفتگو و مشورت سرعت حرکتی در کارها صورت گیرد.

وی با بیان اینکه ما در حال حاضر با سختی و مشکلات مواجه هستیم تا هدف اصلی استقلال کشور را حفظ کنیم تأکید کرد : انتظار داریم تمامی مسئولین با تمام انرژی پروژه های در دست اجرا را انجام تا شاهد اتفاقات مثبت و امید بیشتر در استان تنظیم شود .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha