نشست هم‌اندیشی مدیران ستادی و استانی هلال‌احمر فردا در مشهد آغاز می‌شود

معاون حقوقی و امور استان‌های جمعیت هلال احمر از برپایی نشست 2 روزه هم اندیشی مدیران عامل استان‌ها با معاونین، روسای سازمان‌های تابعه و مدیران عالی ستادی خبر داد. این نشست از صبح فردا چهارشنبه 27 مهرماه 1401 در مشهد آغاز می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت؛ علی درویش پور در این‌باره گفت: نشست هم‌اندیشی مدیران عامل استان‌ها با مدیران عالی ستادی جمعیت هلال احمر از صبح فردا چهارشنبه با هدف تبادل تجربیات امدادی، درمانی و آموزشی در مشهد مقدس آغاز و در شامگاه پنجشنبه ۲۸ مهرماه جاری به اتمام می‌رسد.

معاون حقوقی و امور استان‌های جمعیت هلال احمر افزود: در روز نخست این نشست، پس از مراسم افتتاحیه حوزه معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی و مدیران ستادی آن جلساتی را برای همفکری با مدیران عامل استان‌ها خواهند داشت.

او ادامه داد: در ادامه روز هم برنامه مشابهی با حضور مدیران حوزه معاونت آموزش، پژوهش و فناوری و همچنین حوزه معاونت پشتیبانی و منابع انسانی و نیز خزانه‌داری کل برگزار خواهد شد.

درویش‌پور پیرامون برنامه روز دوم این نشست گفت: در روز پنجشنبه نشست‌های هم‌اندیشی با هدف هم افزایی و انتقال تجربه در حوزه‌ی امداد و نجات، جوانان و داوطلبان با حضور مدیران سازمان امداد و نجات، سازمان داوطلبان و سازمان جوانان جمعیت هلال احمر برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha