ناوگان حمل و نقل عمومی غرب استان تهران نیازمند احیا است

نماینده مردم شهریار در مجلس گفت: از معاون عمرانی وزارت کشور می‌خواهم برای یک بار هم شده اوضاع نابسامان ناوگان حمل و نقل عمومی غرب استان تهران را از نزدیک ملاحظه کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت، حسین حق وردی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 26مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی مورد استفاده مردم شریف و نجیب شهرها و شهرک‌های غرب استان تهران به هیچ وجه در شأن آنها نیست.

نماینده مردم شهریار و قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به لطف توجه مستمر و مداوم مسئولان جمعیت انبوه و متراکم دو میلیونی غرب استان تهران از نعمت حمل و نقل ریلی بی‌بهره هستند، تنها وسیله ممکن برای حمل و نقل عمومی، اتوبوس‌های قدیمی واگذار شده به بخش خصوصی است که عمر آنها از حدود 20 سال فراتر رفته و قالب آنها بسیار فرسوده هستند.

وی در ادامه بیان کرد: بعضی از این اتوبوس‌ها فاقد وسایل خنک‌کننده در روزهای گرم سال هستند و حتی اتاق و فضای داخلی آنها نیز برای استفاده عمومی و مردم اصلا مناسب نیستند و مالکان آنها به علت عدم ضمانت عملی دولت و عدم تخصیص تسهیلات مالی امکان تعمیر و بهسازی آن را ندارند، چرا مسئولان مربوطه به فکر نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی غرب استان تهران و شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد نیستند.

حق وردی با بیان اینکه آیا در استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی نیز شهروند درجه یک و دو داریم، خاطر نشان کرد: از معاون عمرانی وزارت کشور می‌خواهم برای یک بار هم شده اوضاع نابسامان ناوگان حمل و نقل عمومی غرب استان تهران را از نزدیک ملاحظه کند تا شاید برای مردم شریف این منطقه چاره‌جویی شود./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha