فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی در هفته تربیت بدنی رشد ۷۷ درصدی داشته است

بنیامین شکوه فر درخصوص رشد ۷۷ درصدی فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی در کشور نسبت به سال گذشته گفت: در سال گذشته مجموع فعالیت ها ۱۲هزار بوده و امسال توانستیم نسبت به گذشته رشد بالایی را داشته باشیم و این‌نشان از تلاش تمامی خانواده بزرگ ورزش وجوانان را دارد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت به نقل از وزارت ورزش وجوانان، شکوفر معاون حقوقی ،مجلس و امور استانها در آیین افتتاح همزمان ۱۶۲ پروژه ورزشی ضمن تبریک هفته تربیت بدنی اظهار داشت: هفته تربیت بدنی فرصت مناسبی است تا زحمات یکساله خانواده بزرگ ورزش وجوانان را به گوش مردم کشورمان برسانیم.


وی با اشاره به ۱۹هزار و ۷۹۳ برنامه در هفته تربیت بدنی گفت: افتخار داریم در دومین هفته تربیت بدنی در دولت سیزدهم قرار داریم که با تلاش مدیران کل استانهای سراسر کشور توانستیم برنامه های متنوعی ورزشی و فرهنگی را به اجرا در بیاوریم.

بنیامین شکوه فر درخصوص رشد ۷۷ درصدی فعالیت های فرهنگی و ورزشی در کشور نسبت به سال گذشته گفت: در سال گذشته مجموع فعالیت ها ۱۲هزار بوده و امسال توانستیم نسبت به گذشته رشد بالایی را داشته باشیم و این‌ نشان از تلاش تمامی خانواده بزرگ ورزش وجوانان را دارد.

معاون حقوقی، مجلس و امور استانها افزود: از مجموع ۱۹۷۹ برنامه در سطح کشور ،در بخش فرهنگی ۲۵۶ برنامه فرهنگی ،۸۶۴۵ برنامه همگانی،۵۸۲۴ برنامه قهرمانی و ۱۴۰۸ برنامه در حوزه جوانان در هفته تربیت بدنیاز سوی معاونت ها و با کمک مدیران کل استانها در حال برگزاری است.


وی در ادامه با اشاره به بخش عمرانی گفت: در حوزه عمرانی ۱۶۱ افتتاح خواهیم داشت که از این تعداد ۳۹ پروژه در بخش شهری و ۱۲۲پروژه در روستاها و مناطق دور خواهد بود.


بنیامین شکوه فر با تاکید بر اینکه نگاه دولت عدالت محوری وتوزیع عادلانه امکانات در تمامی مناطق کشور است ،ابراز داشت: ۱۲۲پروژه در روستاهای پر جمعیت و دور افتاده افتتاح می‌شود که این مهم جز افتخارات این دولت خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha