شناسایی ۵۵ نقطه اولویت‌دار در رفع آبگرفتگی شهر زنجان

شهردار زنجان از شناسایی ۵۵ نقطه اولویت‌دار در سطح شهر زنجان برای رفع مشکل آبگرفتگی معابر خبرداد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)‌زنجان ، علیرضا فیروزفر با اشاره به حجم بالای مناطق بحرانی آب گرفتگی در سطح شهر زنجان اظهار کرد: ۵۵ نقطه اولویت‌دار و بحرانی در این حوزه شناسایی شده و تلاش داریم که امسال مشکل همه آنها مرتفع شود.

وی در رابطه به اقدامات انجام شده در شهرداری درخصوص رفع مشکل آبگرفتگی شهری بیان کرد: مطالعات لازم درخصوص احصای مناطق بحرانی و حساس در این حوزه انجام شده و بر اساس شرایط مناطق برنامه‌ریزی‌های لازم برای حل این مشکل صورت گرفته است.

شهردار زنجان خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی به عمل آمده با در نظر گرفتن اقلیم آب و هوایی شهر زنجان، عملیات اجرایی رفع مشکلات آبگرفتگی تا زمانی که بارندگی ها و سرما اجازه بدهد ادامه خواهد داشت.

فیروزفر با اشاره به وجود ۶۰ کیلومتر کانال فاضلاب در سطح شهر و لایروبی همه این کانال‌ها گفت: برای رفع آب گرفتگی میدان انقلاب پروژه احداث نهر عرضی از ابتدای خیابان زینبیه شرقی بصورت مورب تا مقابل کتابخانه سهروردی و در ادامه بصورت مستقیم تا میدان انقلاب بطول تقریبی ۲۳۰ متر با اعتباری اولیه ۱۷ میلیارد ریال تعریف شده و عملیات اجرایی آن به محض صدور مجوز از مراجع مربوطه آغاز خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha