ایجاد عدالت در پرداخت حقوق و دستمزد از اولویت‌های دولت است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ایجاد عدالت در پرداخت حقوق و دستمزد و رفع شکاف اقتصادی در نظام اداری کشور یکی از دغدغه های رئیس‌جمهور و هیأت وزیران و از اولویت‌های دولت است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی، «سید صولت مرتضوی» در اولین نشست صمیمانه پس از آئین معارفه خود با کارکنان ستادی وزارتخانه اظهار کرد: ایجاد عدالت در پرداخت حقوق و دستمزد به عنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های رئیس‌جمهور است.

وی بر لزوم ترمیم شکاف‌های اقتصادی در بدنه نظام اداری کشور تاکید کرد و افزود: این مهم به عنوان یکی از اصلی‌ترین انتظارات کارکنان وزارت کار در دستور کار ویژه ما قرار خواهد گرفت.

مرتضوی به اهمیت توجه به رفاهیات کارکنان وزارتخانه نیز اشاره کرد و گفت: تفریحات، مسکن مناسب، آتیه همکاران و ازدواج فرزندان آنان نیز باید در حوزه اعتلای منابع انسانی دنبال شود.

وزیر کار بهره‌مندی از دانش و توان کارشناسی بدنه را از ضرورت‌های رسیدن به توسعه در سازمان‌ها برشمرد و اظهار داشت: بسترسازی برای رشد نیروها و نیز حمایت از توانمندسازی آنان باید یک راهبرد ویژه در این وزارتخانه باشد.

وی گفت: شایسته‌سالاری در انتصابات در کنار توجه به تجربیات بدنه همواره باید وجود داشته باشد.

مرتضوی بر پیگیری و رفع چالش‌های موجود در این مجموعه و برگزاری نشست‌های مستمر با کارکنان تاکید کرد.

در ابتدای این نشست، جمعی از کارمندان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نمایندگی از دیگر کارکنان دغدغه‌ها، چالش‌ها، پیشنهادات و انتقادات خود را با وزیر جدید مطرح کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha