بردیف: غیبت اخباری ما را نگران می‌کند

قربان بردیف معتقد است تراکتور روز سختی را برابر ملوان خواهد داشت.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت ، قربان بردیف در نشست خبری پیش از دیدار تراکتور و ملوان حاضر شد و در ابتدای صحبت‌هایش درباره این مسابقه گفت: ملوان تیم بسیار خوبی است و هم در دفاع و هم در حمله بازی خوبی انجام می‌دهد. این تیم در پرسینگ بسیار خوب کار می‌کند و چند بازیکن مطرح هم در اختیار دارد. مطمئنم که بازی بسیار سختی خواهیم داشت.

او سپس درباره غیبت اخباری در دیدار فردا عنوان کرد: ما قبلا فکر کرده بودیم که اگر اتفاقی برای دروازه‌بان رخ داد، چه کار کنیم و حالا هم طبق برنامه قبلی، بازی هجومی خودمان را انجام خواهیم داد و مشکلی در این خصوص نداریم.

سرمربی تراکتور درباره برنامه این تیم در تعطیلات توضیح داد: ما برای تعطیلات دو برنامه‌ تمرینی و اردو داریم که اولی در ترکیه و دومی در امارات خواهد بود؛ دو تمرین دوره‌ای برای چهارده روز داریم و در این اردوها بازی‌های دوستانه‌ای خواهیم داشت.

او در پاسخ به این سوال که آیا این تعطیلات او را نگرات نمی‌کند گفت: بدون شک نگرانی‌هایی وجود دارد اما مطمئنم که خوب عمل خواهیم کرد و در طرز بازی ما، تاثیری نخواهد گذاشت.

بردیف در خصوص شرایط خط دفاعی تراکتور بیان کرد: برای اینکه دفاع ما بتواند مستحکم و هماهنگ باشد، احتیاج به زمان داریم. در بازی‌های اول که گل خوردیم، طبیعی است که هر بازیکنی اشتباهاتی انجام بدهد. جدا از نتایجی که کسب می‌شود، بازیکنان ما سعی می‌کنند بهترین عملکرد را داشته باشند و مطمئن هستم که ما بهتر خواهیم شد و ما برای دو اردویی که در نظر گرفته‌ایم برنامه‌های بسیار خوبی خواهیم داشت.

او درباره برنامه تراکتور در غیبت اخباری گفت: اخباری یکی از بهترین‌ دروازه‌بان‌های ایران است اما به هر حال بازیکنانی که در خط دروازه ما هستند، می‌توانند بازی کنند؛ به خاطر تجربه کم این بازیکنان، کمی نگرانی داریم اما در مجموع بازیکنان خوبی هستند و خدا را شاکرم که توانستیم آنها را به سطح بالایی برسانیم.

سرمربی تراکتور درباره شرایط کاوه رضایی عنوان کرد: فکر می‌کنم کاوه بعد از مصدومیت به حالت اولیه خود برگشته و توانسته خودش را برساند. مثل بازی‌های قبلی، هر زمانی که لازم باشد می‌توانم به بازیکنانم اضافه کنم.

او درباره تاکتیک تراکتور در دیدار فردا برابر ملوان توضیح داد: این مسئله بستگی به بازی فردا دارد و باید ببینیم قصد ارائه چه تاکتیکی را دارند. اگر از ابتدا پرسینگ انجام دادند، ما تاکتیک خاص خودمان را داریم و این یک بازی جابه‌جایی خواهد بود. ملوان تیمی نیست که ۹۰ دقیقه فقط در زمین خودش بازی کند و همیشه در قسمت عقب و جلو پرسینگ خواهد داشت.

بردیف در پایان درباره غیبت هواداران تراکتور در استادیوم گفت: غیبت هواداران در ورزشگاه برای ما نرمال نیست. هواداران برای ما بازیکن دوازدهم هستند که در زمین قدرت خودشان را تزریق می‌کنند و همانطور که گفتم، نبود تماشاگران یک فقدان برای ماست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha