نظارت ۱۶ شرکت حقوقی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن زنجان

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان گفت : ۱۶ شرکت حقوقی، نظارت بر روند اجرای پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان را بر عهده دارند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان،احسان ذبیحیان با بیان اینکه نظارت بر اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان با مدیریت و برنامه ریزی خوبی انجام می‌شود، اظهارکرد: نظارت‌ها از طریق سازمان نظام مهندسی و شرکتهای حقوقی که پروانه نظارت حقوقی دارند انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه حدود ۳۰۰ نفر از مهندسین عضو شرکتهای حقوقی هستند و نظارت بر روند اجرای پروژه ها از طریق این مهندسین انجام می‌شود، ابراز داشت: شرکتهای دارای رتبه و صلاحیت در برخی از پروژه‌ها وظیفه نظارت بر پروژه‌ها را هم بر عهده دارند.

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ۱۶ شرکت حقوقی، نظارت بر روند اجرای پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان را بر عهده دارند.

ذبیحیان تاکید کرد: با توجه به اهمیت نظارت صحیح بر عملیات اجرای پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن و رعایت مقررات ملی ساختمان، برنامه ریزی لازم قبل از شروع پروژه‌ها انجام شده و با همکاری سازمان نظام مهندسی استان، شرکت‌های طراح و ناظر با حضور مجرب‌ترین مهندسان استان تشکیل و پروانه اشتغال مهندسی برای آنان صادر شده است.

وی با بیان اینکه لایه‌های متعدد نظارت، در این پروژه‌ها تعریف شده و با حضور ناظران مقیم در محل اجرای پروژه، تمام مراحل انجام کار تحت نظارت ناظران حقوقی انجام می‌گیرد، افزود: کارگزار پروژه‌ها و همکاران اداره کل راه و شهرسازی نیز لایه بعدی نظارت هستند و نسبت به انجام وظایف خود بسیار تلاش می کنند.

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان تصریح کرد: همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان نظارت مضاعف بر عملکرد شرکتهای حقوقی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha