۶۳ درصد مردم قم تحت پوشش تامین اجتماعی هستند

سید مهدی قریشی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، به همراه مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری، مدیرکل تامین اجتماعی استان و جمعی از مسوولان استانی از میزخدمت اداره کل تامین اجتماعی قم در نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی بانوان استان بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از قم، معاون استاندار در این بازدید، تامین اجتماعی را از دستگاههای مهم در بازآفرینی اعتماد در جامعه عنوان کرد و گفت: تامین اجتماعی قم با زیر پوشش داشتن بیش از 63 درصد جمعیت استان توانسته گام های خوبی در خدمت به مردم و قشر کم برخوردار بردارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم خاطرنشان کرد: خدمت صادقانه به مردم و حل مشکلات آنان باید در جامعه نهادینه شود و مردم حق دارند بهترین خدمت را از دستگاههای اداری با بهترین صورت ممکن دریافت کنند.

وی با تقدیر از اقدامات اداره کل تامین اجتماعی استان در ارائه خدمات بصورت غیرحضوری به مردم و مخاطبان، خواستار گسترش این خدمات شد و تصریح کرد: گسترش خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی قم نمونه ای از خدمت جهادی مدیران و خدمتگزاران مردم در دولت سیزدهم است و می تواند الگوی مناسبی برای سایر سازمانها و ادارات باشد.

قریشی تعامل اداره کل تامین اجتماعی قم با جامعه کار و تولید را در دوره جدید مدیریتی سازنده توصیف کرد و گفت: حضور موثر این اداره کل در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و بازدیدهای میدانی و نظارت شخص مدیرکل تامین اجتماعی قم توانسته ضمن شفاف سازی دیدگاهها کمک خوبی به رفع مشکلات و دغدغه های کارفرمایان داشته باشد.

قریشی برپایی میز خدمت جهادی اداره کل تامین اجتماعی قم در نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی بانوان استان را فرصتی مناسب برای دیدارهای چهره به چهره مدیران این دستگاه خدمت رسان با مردم و همچنین پاسخ به سئوالات آنان و ارائه مشاوره های تخصصی توسط کارشناسان دانست و افزود: برپایی میزهای خدمت برای پاسخگویی و حل مشکل، رضایتمندی گسترده مردمی را در پی خواهد داشت.

در این بازدید محمد تلخابی رییس اداره روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی قم گزارشی از برپایی میز خدمت جهادی این اداره کل در نمایشگاه ارائه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha