تداوم خدمات رسانی تیم های پزشکی هلال احمر در عتبات عالیات

معاون عتبات عالیات مرکزپزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر درباره روند خدمات رسانی تیم های پزشکی مرکز حج و زیارت جمعیت هلال احمر به زوار ایرانی در عتبات عالیات به بیان توضیحاتی پرداخت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت؛ حسین فضلی معاون عتبات عالیات مرکزپزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر درباره خدمات ارائه شده توسط مرکز پزشکی حج و زیارت به زوار عتبات عالیات گفت: با تمام شدن ایام اربعین حسینی خدمات حج و زیارت جمعیت هلال احمر در عراق به پایان نمی رسد بلکه تیم های پزشکی ایران به صورت مداوم در این کشور حضور دارند.

وی در ادامه بیان کرد: به صروت ماهانه کادر درمانی از سوی مرکز پزشکی حج و زیارت به عتبات عالیات اعزام می شود. این تیم شامل پزشک، پرستار، نیروی فوریت پزشکی، تکنیسین دارویی، پذیرش و امداد 115 است.

فضلی با بیان اینکه این تیم ها در 3 شهر نجف کربلا و کاظمین ساکن می شوند ادامه داد: در نجف در هتل النباء در کربلا در هتل الماس شرق و در حرم حضرت ابوالفضل و در کاظمین در هتل قرطاج این تیم های پزشکی ایرانی مستقر می شوند.

تداوم خدمات رسانی تیم های پزشکی هلال احمر در عتبات عالیات

معاون عتبات عالیات مرکزپزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در ادامه بیالن کرد: خدمات ما به به تناسب تعداد زائران و به صورت 8 ساعته ارائه می شود. و لی در ایامی مثل عاشورا و تاسوعا، عید و اربعین حسینی خدمات رسانی ما 24 ساعته است.

وی در ادامه درباره ساعات خدمات رسانی نیز توضیح داد: در نجف و کربلا 8 صبح تا 12 ظهر و 4 عصر تا 8 شب است. در کاظمین از ساعت 4 تا 12 شب خدمات ارائه می شود زیرا زوار شب ها به کاظمین می روند.

وی افزود: خدمات مرکز پزشکی حج و زیارت پیش بیمارستانی است و پزشکان داروی مربوطه را تجویز می کنند و خدمات پرستاری هم به زوار ارائه می شود.

کلمات کلیدی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha