‎جشنواره‌ای برای فناوری‌های توانبخشی از بیمارستان تا منزل

پیمان پیشگاهی گفت: جمعیت هلال احمر به عنوان یکی از برگزارکنندگان اولین جشنواره ملی فناوری‌های توان بخشی در کشور از پژوهشگران، اساتید، دانشجویان و شرکت‌های دانش‌بنیان دعوت می‌کند تا در سه محور ایده، اختراع و استارتاپ در این جشنواره شرکت کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت؛ مدیرکل توانبخشی این جمعیت گفت: از آنجاکه اثربخشی درمان همواره با تامین تجهیزاتی با شاخص های کیفی استاندارد تکمیل می‌شود؛ جمعیت هلال احمر از نخستین جشنواره ملی فناوری‌های توانبخشی حمایت می‌کند و به عنوان یکی از حامیان در کنار دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی از پژوهشگران و علاقه‌مندان این حوزه تقاضای مشارکت می‌کند.

او افزود: در این جشنواره، محصولات تجاری شده یا در حال تجاری‌سازی، ابتکارات دانش‌آموزی و طرح و پایان‌نامه‌های محصول محور مورد توجه‌اند.

پیشگاهی تاکید کرد: توانبخشی در جمعیت هلال احمر 60 سال سابقه دارد و در حال حاضر 192 واحد توانبخشی در سراسر کشور شبکه گسترده خدمات توانبخشی هلال احمر را شکل می‌دهند.

گفتنی‌است؛ نخستین جشنواره ملی فناوری‌های توانبخشی 22 آذرماه امسال برگزار خواهد شد و سازمان بهزیستی کشور، سازمان‌های بیمه‌گر، وزارت علوم، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از دیگر حامیان آن هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha