افزایش 20 درصدی مراجعان ناباروری و تعیین جنسیت به «رویش»

رئیس مجتمع دارویی درمانی هلال ایران خبر داد: مراجعه به مرکز ناباروری رویش برای تعیین جنسیت فرزند قبل از بارداری و همچنین درمان ناباروری در 6 ماهه نخست 1401 نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 20 درصد افزایش یافته است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت؛ شاهرخ رامین گفت: مجموعه « رویش» یکی از بخش‌های مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران است که پذیرای زوج‌های ایرانی و خارجی از کشورهای منطقه خاورمیانه است. در این مرکز درمان‌های نوظهور ناباروری و همچنین تعیین جنسیت فرزند قبل از بارداری ممکن می‌شود.

او افزود: بخش رویش یکی از ظرفیت‌های قابل توجه توریسم سلامت در جمعیت هلال احمر و ساختمان آن متصل به هتل مجمع است. بنابراین زوج‌های خارجی می‌توانند علاوه بر باروری یا تعیین جنسیت فرزند، ضمن اقامت در هتل مجتمع از خدمات پایش سلامت و همچنین بخش‌های دندانپزشزشکی، چشم‌پزشکی و پوست، مو و زیبایی استفاده کنند.

رامین ادامه داد: تعرفه خدمات درمانی در این مجتمع بسیار ارزان‌تر از بخش خصوصی و مشمول تعرفه بخش خیریه است. علاوه بر این مراجعان کم‌برخوردار و نیازمند می‌توانند با مراجعه به واحد مددکاری بخشی یا تمامی تعرفه خدمات خود را مشمول تخفیف و بخشودگی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha