رأی اعتماد مجدد مجلس به وزیر صمت فرصتی برای تحول اساسی است

رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: این اعتماد مجدد مجلس فرصتی برای وزیر صمت است تا طرح ها و قول هایی که داده است را به نتیجه برساند تا تحول اساسی که مردم بتوانند آن را احساس کنند را ایجاد نماید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت، دکتر محمد باقر قالیباف در نشست علنی امروز (سه شنبه، 10 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی پس از پایان بررسی تقاضای استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: ضمن تبریک به برادر عزیزمان آقای فاطمی امین این نکته را باید بگویم که ان شاءالله این اعتماد مجدد مجلس فرصتی برای وزیر است تا طرح ها و قول هایی که داده است را به نتیجه برساند تا تحول اساسی که مردم بتوانند آن را احساس کنند را ایجاد نماید.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این وزارتخانه مهم ترین وزارتخانه اقتصادی ما است که در اشتغال، معیشت و ارزآوری کشور بسیار موثر است، خصوصا اینکه مردم ما از گرانی ها در کالاهای غیراساسی هم رنج می برند، از این رو تمامی اقلام غیراساسی که بی دلیل قیمت آن ها افزایش پیدا می کند در دست ایشان و همکاران وی در این وزارتخانه است.

وی با تاکید بر اینکه در زمینه قانون ساماندهی خودرو با همه مسیرهایی که تا مجمع رفت، مجلس ایستاد و دولت نیز با این موضوع موافق بود، عنوان کرد: ساماندهی خودرو تحولی در تولید داخل و ساماندهی در واردات خودرو است که مردم توقع دارند.

رئیس قوه مقننه خاطرنشان کرد: امیدواریم این رأی اعتماد در شرایط فعلی به وزیر باعث خیر و برکت و حل مشکلات مردم شود./

پایان پیام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha