استیضاح وزیر بهداشت به خاطر گرانی دارو و در آینده شیرخشک باید در اولویت قرار گیرد

نماینده مردم کاشمر در مجلس درخصوص ضعف وزیر بهداشت گفت: استیضاح وزیر بهداشت که با سوءمدیریت خود وضع امروز دارو و افزایش قیمت در این حوزه را رقم زده و مشکلات بیمارستان ها را ایجاد نموده و به زودی شاهد مشکلاتی در حوزه شیرخشک خواهیم داشت، باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت، جواد نیک بین در نشست علنی امروز (سه شنبه 10 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: جا دارد در اعلام وصول استیضاح هایی که اولویت کشور است، اقدام شود و به وزرایی پرداخته شود که مشکلات زیادی برای کشور ایجاد کرده اند.

وی افزود: اعلام وصول هایی بارهای مطرح شده، نظیر استیضاح وزیر بهداشت که با سوءمدیریت خود وضع امروز دارو و افزایش قیمت در این حوزه را رقم زده و مشکلات بیمارستان ها را ایجاد نموده و به زودی شاهد مشکلاتی در حوزه شیرخشک خواهیم داشت. همچنین باید استیضاح وزیر علوم مطرح شود که با سوءمدیریت در سازمان سنجش آبروی تعداد زیادی از نخبگان و دانش آموزان سمپات را برده است که بدون هیچ دلیل به آنها اتهام تقلب زده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: چه حقی وجود دارد که با آبروی بچه های کنکوری بازی می شود و بدون دلیل اتهام تقلب به آنها زده می شود، همچنین باید به استیضاح وزیر راه رسیدگی شود که توانی برای نامه نگاری ندارد، چه اصراری است وزیری که مشکلات جسمی دارد و توان راه رفتن ندارد، بخواهد برای ما راه درست کند!

نماینده مردم کاشمر در مجلس یازدهم در تذکری خطاب به هیات رئیسه مجلس گفت: براساس آیین نامه برای استیضاح 2 ساعت زمان صرف شود، اما استیضاح وزیر صمت بیش از 2 ساعت به طول انجامید.

دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: براساس آیین نامه استیضاح 5 ساعت زمان دارد و آن چیزی که شما به آن استناد کردید ماده 108 آیین نامه است و 3 ساعت نیز دولت زمان دارد، اما امروز یک ساعت رئیس جمهور فرصت داشت که در جلسه حضور نداشتند و مابقی وقت نیز بین دوستان استیضاح کننده توزیع شد و دولت هم موافقت کرد و لذا هر کدام حدود 80 دقیقه مطالب را مطرح کردند و ما آیین نامه را رعایت کردیم./

پایان پیام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha