آیت الله جوادی آملی بر اصلاح قوانین و حل مسائل اقتصادی کشور تاکید کرد
 آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید با تاکید بر حل مسائل اقتصادی کشور گفت: ما قبلا هم گفتیم که پول یارانه باید خرج کارخانه ها و تولید شود تا اقتصاد کشور رونق بگیرد.

این مرجع تقلید روز پنجشنبه در دیدار میثم لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور افزود: برخی از کشورهای اروپایی به اندازه یک استان ما هم نیستند اما با گل فروشی اقتصاد خود را اداره می کنند، اما کشور ما با داشتن این همه امکانات از قبیل نفت و معادن، بی عرضگی برخی مدیران جلوی پیشرفت آن را گرفته است.

وی همچنین تصریح کرد: کارمندی که رشوه بگیرد وقتی به مقام بالاتری برسد اختلاس می کند! معنایی ندارد ادارات دولتی برای راه انداختن کار مردم پول بگیرند، این کار وظیفه آنهاست.

آیت الله جوادی آملی گفت: خیلی بدیهی است که در کشور نباید اختلاس و حقوق های نجومی باشد، فهم این مساله نیاز به سواد خاصی ندارد. در کشور بودجه های فراوانی هست، اما اختلاس هم فراوان است! اختلاس ها توسط کسانی انجام می شوند که پیچ و خم های قانونی را بلدند و می دانند باید با چه کسانی همکاری کنند تا به مقصودشان برسند! باید قوانین اصلاح و جلوی این افراد گرفته شود.

وی در پایان گفت: برخی از کسانی که این روزها در خیابان شیشه می شکنند، شاید به خاطر مشکلات اقتصادی قبلاً شیشه خانه خود را شکسته باشند، این وظیفه مسئولان است که برای حل مشکلات اقتصادی کشور و جوانان چاره اندیشی کنند.

این دیدار در بیت آیت الله جوادی آملی در قم برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha