طرح 2020 محله کم‌تر برخوردار در سراسر کشور اجرا می‌شود
رییس ستاد توانمندسازی محلات کشور گفت: به دستور مقام معظم رهبری، طرح 2020 محله کم‌تر برخوردار را در سراسر کشور داریم که محلات قم نیز جزو آنان است .

علی آقامحمدی پنجشنبه‌شب در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه توانمندی محلات استان قم در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: امیدواریم با همکاری که صورت خواهد گرفت و با تکمیل کار عظیمی که سپاه در این مدت سامان داده و با همت بزرگ این کار را پیگیری کرده است، ان‌شاءالله این مسایل بتواند راحت‌تر حل شود.
وی در بخش دیگر سخنان خود، در رابطه با نمایشگاه مذکور گفت: به نظرم این نمایشگاه از جهت محله محور، نمایشگاه خوبی است و از اینکه مختصات محلات را به خوبی معرفی کرده و در حقیقت هر محله‌ای نیز ابتکارات خودش را به نمایشگاه گذاشته است و از لحاظ فنی نیز تکراری نیست و مجموعا اقدامات صورت گرفته بسیار خوبی ارزیابی می شود.
رییس ستاد توانمندسازی محلات کشور خاطرنشان کرد: دادن راهکار برای اصلاح وضع که در قالب طرح های این محلات وجود داشت، یکی از امتیازات این نمایشگاه است.
وی افزود: توجه دادن به محلات که در حقیقت محلِ ارتباط انسان‌ها با همدیگر در سطوح پایین‌تر است و جامعه را شکل می‌دهد، کار مهمی است و فکر می‌کنم که این نمایشگاه تاثیری که خواهد گذاشت، تمام مردم هر محله را به عنوان صاحبان آن محله ترغیب می‌کند که خودشان در حل مسایل محله خودشان تلاش کنند.
وی گفت: امیدواریم که این نمایشگاه سبب بشود که در دوره بعدی که چنین اقدامی صورت می‌گیرد، از لحاظ آسیب‌هایی که در محلات وجود دارد، بی‌توجهی‌هایی که شده و زیرساخت‌هایی که در این محلات دیده نشده است، جبران شود و یک محلات شاداب، زنده و موثری داشته باشیم و به وسیله نسل جوان، این محلات را بتوانیم احیا کنیم.

نمایشگاه توانمندی محلات قم تا 13 آبان دایر است
دبیر نخستین نمایشگاه توانمندی محلات استان قم نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نمایشگاه از 9 آبان ماه جاری شروع شده و تا 13 آبان در ساختمان نمایشگاه قم دایر است.
مهدی علی‌بابایی اعلام کرد: در این نمایشگاه 55 محله منتخب استان از بین 116 محله استان قم حضور دارند.
وی خاطرنشان کرد: محلات شرکت کننده در این نمایشگاه در موضوع هایی همچون اجتماعی، فرهنگی، محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی در قالب گزارش‌عملکردی فعالیت های خود را ارایه کرده اند.
نخستین نمایشگاه توانمندی محلات استان قم در انتهای بلوار امام موسی صدر (خاکفرج)، جنب استانداری قم، ساختمان نمایشگاه قم تا 13 آبان ماه جاری از ساعت 16 تا 20:30 برای بازدید عموم دایر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha