شایعه سورپرایز فدراسیون نه تایید شد نه تکذیب

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که سورپرایز احتمالی جلسه امروز که در برخی رسانه ها مطرح شده بود چیست گفت: اطلاع ندارم و نه تاییدش می کنم و نه تکذیب.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت، فدراسیون فوتبال بعد از مذاکره با نمایندگان دو شرکت، از آنها برای همکاری در زمینه VAR برنامه خواست و به زودی شرکت منتخب از میان یکی از این دو شرکت انتخاب می شود. افشاریان در گفت و گوی تلفنی با شبکه خبر در مورد زمان اعلام شرکت منتخب گفت: از این دو شرکت برنامه، قیمت و بازه زمانی که می توانند کمک کنند را خواستیم. به نظر می رسد که طی چند روز آینده با تایید مراجع ذی صلاح به نتیجه برسیم.

او ادامه داد: طبق پروژه ای که داریم قرار است در فرصت حدود 20-25 روزه ای که به خاطر جام جهانی داریم شرکتی که انتخاب می شود، تجهیزات خود را وارد ایران کند. سعی می کنیم در این یک ماهه بتوانیم داوران را هم آموزش بدهیم. سپس به باشگاهها هم اعلام خواهیم کرد تا به یک توافق جمعی با شرکت یاد شده برسند و وارد پروسه کار شوند. تک تک کارهای ما باید با تاییدیه فیفا باشد تا کاری پخته بوده و در آینده از نظر حقوقی بدهکار فیفا نباشیم.

در برخی از رسانه ها خبر از سورپرایز و تصمیمی ویژه در جلسه امروز هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال یاد شده بود که افشاریان در واکنش به آن گفت: من این موضوع را نه تایید و نه تکذیب می کنم. فردا می رویم در جلسه و اگر موضوع خاصی باشد که تصویب کنیم خدمت مردم اعلام خواهیم کرد. واقعا من نمی دانم!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha