رفع خلاف از ۵۰ باب واحد تجاری

شهردار منطفه ۱۹ از رفع خلاف از ۵۰ باب واحد تجاری و ۵ هکتار زمین چهار دیواری در حاشیه بزرگراه شهید کاظمی شرق به غرب تا ضلع شمالی بلوار شقایق و خیابان پیروز خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، تورج فرهادی در خصوص رفع خلاف از ساخت و سازهای غیر مجاز گفت: در راستای پیشگیری از حوادث ناشی از عدم ایمنی، استحکام و رعایت نکردن اصول معماری و شهرسازی که خطرات جدی برای شهروندان در پی خواهد داشت با اخذ دستور ویژه مقام قضائی مبارزه با زمین خواری نسبت به تصرف غیر قانونی این زمین‌ها انجام شد.

شهردار منطقه ۱۹ با اشاره به اینکه مدیریت شهری با افراد سودجو و زمین خواران که به شهر تعرض کردند، برخورد قاطع می‌کند، بیان کرد: شهرداری منطقه در راستای صیانت از شهر و حقوق شهروندی پس از صدور اخطارهای متعدد قبلی، با هماهنگی‌های انجام شده رأی قضائی را به اجرا گذاشت.

به گفته وی؛ مدیریت شهری عزم خود را برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز جزم کرده و تخریب ساختمان‌های غیرمجاز، مطالبه شهروندان است و مورد استقبال مطالبه گران نظم، انضباط و حقوق عمومی قرار گرفته و در روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش چهارمین مرحله از عملیات گسترده برخورد با متصرفان و زمین خواران با حضور معاون بازرسی امور مناطق شهرداری تهران، معاون حراست شهرداری تهران، شهردار منطقه ۱۹، ۶۰ نفر یگان حفاظت شهرداری تهران، ۱۲۰ نفر یگان امداد فاتب، ۸۰ نفر از کلانتری‌های ۱۵۲ خانی آباد نو و ۱۵۵ نعمت آباد، ۳۰۰ نفر شهربان، سرکلانتر دهم فاتب، سرکلانتری ۱۷۱ مصطفی خمینی (ره)، پلیس امنیت پایگاه دهم فاتب و عوامل رؤسای خدمات شهری و کارشناسان آنها انجام شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha