راه اندازی ستاد کوهستان در حریم شمال غرب تهران

شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به حفاظت و صیانت از حریم شهر گفت: حجم قابل توجهی از حریم شهر تهران در شمال محدوده منطقه ۲۲ قرار دارد که برای صیانت از این حریم باید ستاد کوهستان راه اندازی شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، حمیدرضا حاجوی در نشست معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی منطقه ۲۲ با بیان اینکه یکی از وظایف مدیریت شهری حفاظت از حریم شهر است تا حقوق عامه مردم حفظ شود، گفت: به همین منظور با توجه به اینکه حجم وسیعی از حریم و رشته کوه‌های البرز در این منطقه قرار دارد نیازمند راه اندازی ستاد کوهستان هستیم.

شهردار منطقه ۲۲ افزود: وسعت ۱۸۷ کیلومتر مربع حریم منطقه و قرار گرفتن هشت روستا در حریم شمال غرب تهران می‌طلبد تا حفاظت و صیانت از حریم شهر به شکل تخصصی صورت گیرد که برای محقق شدن این اقدام معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی موضوع تأسیس ستاد کوهستان را دنبال خواهد کرد.

حاجوی به موضوع بودجه بندی سال آینده نیز اشاره کرد و گفت: در نظر داریم پروژه جدیدی برای شهر تعریف نکنیم و تنها پروژه‌هایی که روی زمین مانده و یا اینکه پروژه‌ها با پیشرفت ۷۰ درصد را در دستور کار قرار دهیم تا خدمات رسانی به شهروندان افزایش یابد.

شهردار منطقه ۲۲ در پایان عنوان کرد: کسب آموزش یکی از مهم‌ترین نیازهای پرسنل است که جا دارد این معاونت در حوزه‌های گوناگون کلاس‌های آموزشی با هدف به روز رسانی کارکنان برگزار کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha