بیمارستان سروآباد مرکز توریسم درمانی می شود

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده در این دوسال اخیر توانستیم امکانات و تجهیزات مناسب پزشکی برای مراکز درمانی حوزه انتخابیه اخذ کنیم تا از این بابت مشکل چندانی نداشته باشند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، شیو قاسمی پور به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: زمانی که بنده به عنوان نماینده وارد مجلس شدم با بررسی هایی که انجام گرفت مشخص شد بیمارستان فجر شهرستان مریوان از دستگاه اکسیژن ساز محروم بود و اصلا چنین امکاناتی در این بیمارستان وجود نداشت که خدا را شکر توانستیم چند دستگاه اکسیژن ساز، ونتیلاتور و امثالهم اخذ و نصب و راه اندازی شود.

وی افزود: همچنین با تلاش های انجام شده دستگاه سی تی اسکن، رادیوگرافی تمام دیجیتال اخذ شد و الان در حال استفاده از این دستگاه ها هستند باید گفته شود که در این 2 سال اخیر از هیچ تلاشی برای اخذ امکامات پزشکی دریغ نشد و به جرات می توانم بگویم از لحاظ امکانات پزشکی مشکلی وجود ندارد.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس بیان کرد: شهرستان سروآباد هم یکی از محرومترین شهرستان های استان محسوب می شود اما خدا را شکر با پیگیری های انجام شده امکانات و تجهیزات پزشکی در بیمارستان این شهر به نحوی است که در آینده نزدیک به دلیل مرزی بودن می خواهیم به عنوان مرکز توریسم درمانی معرفی شود.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: برای بخش خصوصی بهداشت و درمان حوزه انتخابیه هم تلاش کردم تا مشکلات خاصی از لحاض امکانات، تسهیلات و ...نداشته باشند که خدا را شکر توانستیم تا حدودی موضوعات این بخش را نیز مرتفع کنیم.

پایان پیام

منبع:خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha