بهره‌برداری از شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی خیابان هاشمی تهران

شهردار منطقه ۹ تهران از بهره‌برداری شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی خیابان هاشمی در بهمن ماه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، سیدمحمدرحیم مرتضوی اظهارداشت: در راستای رفع معضلات زیست محیطی و سامان بخشی شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی خیابان‌های شرقی غربی منطقه ۹، گام دوم تغییر مقاطع انهار با تبدیل نهر به کانیوجانبی در خیابان هاشمی در دستور کار قرار گرفت، این پروژه در دو لاین شمالی و جنوبی به طول ۱۵۰۰ متر حدفاصل بزرگراه یادگار امام (ره) و بلوار استاد معین تعریف شده و پیش بینی می‌شود تا اوایل بهمن ماه سال جاری به بهره برداری برسد.

شهردار منطقه ۹ ضمن بازدید از روند اجرایی پروژه شبکه جمع آوری آب‌های سطحی خیابان هاشمی، دستور تسریع در روند عملیات اجرایی را برای کاهش مزاحمت‌های ناشی از عملیات عمرانی به شهروندان و کسبه محل را صادر کرد.

کانال آب‌های سطحی دستغیب غربی از دیگر پروژه‌های عمرانی بود که مرتضوی شهردار منطقه ۹ از آن بازدید کرد و در این خصوص عنوان کرد: احداث کانال خیابان دستغیب غربی به طول ۴۵۰ متر حدفاصل بزرگراه آیت الله سعیدی تا بلوار استاد معین با استفاده از لوله کارگیت به قطر ۹۰۰ میلی متر از اوایل مهر ماه آغاز و با پیشرفت ۴۵ درصدی در حال اجراست.

مرتضوی همچنین در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی از کارگاه اجرایی پروژه امتداد شاخه غربی یادگار امام (ره) در محل تقاطع بزرگراه شهید متوسلیان-بهاران، بر لزوم رفع سریع معارضین پروژه مذکور تاکید کرد.

شهردار منطقه ۹ بیان کرد: پروژه شاخه غربی یادگار امام (ره) در محل تقاطع بزرگراه متوسلیان و خیابان ارداقی به صورت سه سطحی اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی این پروژه از شهریور ماه آغاز و در حال حاضر اقدامات انحراف ترافیک و حفاری شمع‌های زیرگذر GC در حال اجرا است و برابر برنامه زمان بندی تا سال ۱۴۰۳ قابل بهره برداری خواهد بود

مرتضوی همراه مدیران شهری در این بازدید ۳ ساعته از تعدادی از پروژه‌های عمرانی از جمله؛ شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی خیابان دستغیب غربی، فاز دوم تعریض بزرگراه آیت‌الله سعیدی، شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی خیابان هاشمی، مسیر جدا کننده خط دو سامانه بی آر تی و کارگاه اجرایی پروژه امتداد شاخه غربی یادگار امام (ره) بازدید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha