دستگیری سوداگران مرگ و کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت : با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان،در عملیات پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان ابهر با خرم دره ۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان سرهنگ محمد مهدیخانی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه ۲ سوداگر مرگ قصد انتقال موادمخدر با یک دستگاه پژو ۴۰۵ از یکی از استان های شرقی به شهر ابهر را دارند،دستگیری سوداگران مرگ در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر ابهر با همکاری پلیس شهرستان خرم دره و با پشتیبانی اطلاعاتی مواد مخدر استان، ضمن پایش و رصد مبادی ورودی شهرستان ابهر،خودرو پژو ۴۰۵ حامل موادمخدر را در ورودی شهر ابهر شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، با رعایت نکات امنیتی و حفاظتی و در یک عملیات غافلگیرانه متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر بیان داشت : در بازرسی از این خودرو ۸ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود را کشف و ۲ متهم را دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

سرهنگ مهدیخانی تصریح کرد: برخورد با قاچاقچیان با اشراف اطلاعاتی از رویکرد های اصلی پلیس بوده و متخلفان بدانند از چنگال قانون نمی توان گریخت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha