وزرایی که توان کار ندارند باید خانه نشین شوند

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با بیان اینکه وزرایی که در حوزه اقتصادی توانایی کار ندارند، باید خانه نشین شوند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت، سید کاظم دلخوش اباتری در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه 17 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری با انتقاد از افزایش قیمت دلار گفت: به جای اینکه دولت و مسئولان به موضوع تصمیم گیری در حوزه واحد پول منطقه ای و اتخاذ تصمیم در این حوزه بپردازند، به کشورهای کوچک تمرکز کرده و به دنبال دلار هستند و باید بانک مرکزی در این باره توضیح دهد.

وی افزود: از طرف دیگر گمرکات در اختیار وزارت اقتصاد است و این صحیح نیست، بلکه باید تصمیم گیری در مورد گمرکات در اختیار وزارت صنعت باشد.

وی با انتقاد از وزارت ورزش گفت: اکثر فدراسیون ها از عملکرد وزارت ورزش گله مند هستند، همچنین هیات رئیسه باید درخصوص وضعیت قیمت دلار نیز جلسه غیرعلنی برگزار کند تا نمایندگان بدانند آیا آقایان اقتصادی دولت برنامه ای دارند؟ بانک مرکزی در کار خود مانده است و طرح های آبدوخیاری مطرح می کند!

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس یازدهم در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت: اگر وزیر راه توان کار کردن ندارد، خانه نشین شود. این روزها نیز سُر خورده و معلوم نیست کجا استفاده است! ما 6 ماه است برای حل مشکل مردم و بیان دردهای آنها، پشت در وزارتخانه مانده ایم، لذا از هیات رئیسه می خواهم برای پیگیری مشکلات جلسه برگزار کند و به دولت متذکر می شوم بدون رودروایستی برخی از وزرایی که توان کار در حوزه اقتصادی ندارند، خانه نشین کند. شاهدیم موضوع تحقیق و تفحص به استان ها کشیده و وقتی مسئولان استان ها ضعیف هستند و برخی استان ها توان اداره ندارند، باید از بدنه دولت خارج شوند. همچنین باید موضوع تعهد ساخت 4 میلیون مسکن و راه روستایی نیز تعیین تکلیف شوند./

پایان پیام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha