بیشتر نفرات نماینده قم در لیگ برتر کشتی فرنگی، بومی هستند

قم- طبنا- رئیس هیات کشتی استان قم گفت: تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی قم در حالی مشغول آماده سازی برای مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی کشور است که بیشتر بازیکنان این تیم نفرات بومی هستند.

هادی علیایی روز سه شنبه اظهار داشت: در مذاکره ای که از سوی هیات کشتی استان قم با دانشگاه آزاد صورت گرفت این درخواست داده شد تا اکثریت نفرات کادر فنی و کشتی گیران تیم دانشگاه آزاد قم از نفرات بومی باشند، از این رو روح الله میکائیلی از مربیان سازنده قم به عنوان سرمربی تیم انتخاب شد.

وی بیان کرد: امیر عبدی، مهدی جواهری، هادی علیزاده، ‌مهدی ابراهیمی، محمد امین جبالی فر ،‌ محمد جانقلی و صادق عبداللهی از فرنگی کاران بومی هستند که ترکیب اصلی تیم دانشگاه آزاد اسلامی قم را تشکیل می دهند و بیشتر آن ها سابقه حضور در مسابقات بین المللی کشتی را دارند.

وی با اشاره به این که مسابقات لیگ برتر ۲۵ آبان ماه جاری آغاز می شود گفت: در رقابت های لیگ برتر، هفت تیم در ۲ گروه تقسیم شده اند.

علیایی ابراز داشت: ۲ تیم از استان خوزستان و یک تیم از استان اصفهان هم گروه دانشگاه آزاد اسلامی قم هستند.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا علیرضا نجاتی ملی پوش قمی کشتی فرنگی در ترکیب تیم قم قرار ندارد گفت: سعی بر این است که نجاتی در صورت صعود تیم دانشگاه آزاد قم به مرحله نیمه نهایی به ترکیب تیم اضافه شود.

وی با اشاره به موفقیت اخیر ۲ کشتی گیر قمی در رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی گفت: این رقابت ها روزهای ۱۴ و ۱۵ آبان ماه در شهر باکو پایتخت جمهوری آذربایجان برگزار شد و امیر عبدی و مهدی جواهری، ۲ فرنگی کار قمی در ترکیب تیم ایران که عنوان قهرمانی را کسب کرد حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha