استقرار هیات‌های ورزشی در شهرستان کهک با جدیت پیگیری می‌شود

قم- طبنا- فرماندار شهرستان کهک از توابع استان قم گفت: موضوع مستقر نشدن هیات‌های ورزشی در سطح این شهرستان اکنون به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم ورزش کهک تبدیل شده‌ و این موضوع با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از قم علیرضا گلچین پور اظهار داشت: موضوع مستقر نبودن هیات‌های ورزشی در شهرستان کهک را به اطلاع اداره کل ورزش و جوانان استان قم رسانده‌ایم تا تعیین تکلیف شود.

وی با اشاره به اینکه اکنون تنها هیات‌های هاکی، کوهنوردی، فوتبال و والیبال در شهرستان کهک مستقر شده‌است تاکید کرد: انتظاری داریم هماهنگی‌های لازم برای استقرار همه هیات‌های ورزشی درکهک انجام گردد.

وی افزود: در مورد اینکه هیات‌های ورزشی به صورت گسترده در کهک فعالیت ندارند باید اداره ورزش شهرستان با حمایت اداره کل ورزش و جوانان تسهیل‌گری نماید.

گلچین گفت:‌اگر همه هیات‌های ورزشی در کهک پای کار بیایند شور و حال ورزشی در سطح شهرستان زیاد می‌شود گرچه تا حدودی این شور و نشاط را ایجاد کرده‌ایم و نیاز به هم افزایی بین دستگاهی داریم.

وی افزود: اداره ورزش و جوانان شهرستان کهک اکنون به صورت اسمی فعال است اما چارت نیروهای آن ابلاغ نشده‌ و امکانات ورزشی متناسب با شهرستان هم در اختیار ندارد.

گلچین پور افزود: تا زمانی که حکم رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهک صادر شود یک نفر به عنوان سرپرست در این اداره مشغول به کار شده‌است.

شهرستان کهک در فاصله ۳۰ کیلومتری مرکز شهر قم دارای ۲ بخش مرکزی و فردو است. جمعیت ثابت این شهرستان ۳۰ هزار نفر و جمعیت متغیر آن تا ۸۰ هزار نفر تخمین زده می‌شود.

با مصوبه هیات دولت و پیگیری‌های استاندار وقت قم در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ تشکیل شهرستان‌های جدید کهک و جعفریه در استان قم تصویب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha