طرح دارورسان درگام اول برای بیماران MS شهر تهران اجرایی می شود

مدیر کل بیمه سلامت استان تهران گفت: طرح دارورسان درگام اول برای بیماران MS شهر تهران اجرایی می شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، علیرضا نمازی در خصوص آخرین وضعیت اجرای طرح دارورسان گفت: طرح دارورسان با توجه به تأکیدات مدیر عامل سازمان بیمه سلامت درجهت رفاه حال بیماران خاص تهران آغاز شد، لذا در جلسات متوالی در خصوص ایجاد استانداردهای لازم جهت اجرای طرح تصمیمات مناسبی اتخاذ شد.

مدیر کل بیمه سلامت استان تهران، با اشاره به اینکه جهت اجرای طرح با دانشگاه علوم پزشکی تهران و داروخانه ۱۳ آبان تفاهم صورت گرفت افزود: این طرح از بیماران خاص درسطح استان آغاز شد، در تهران ۱۳ هزار و ۴۰۰ بیمار خاص وجود دارد که حدود ۶ هزار و ۸۰۰ نفر مبتلا به بیماری ام اس هستند، لذا اجرای طرح با این گروه از بیماران آغاز شد.

وی با بیان اینکه مشخصات بیماران مبتلا به ام اس در اختیار داروخانه ۱۳ آبان قرار گرفته است تصریح کرد: البته دریافت نظرات شخصی بیماران جهت ارسال دارو به درب منزل نیز مهم است، تاکنون حدود ۶۰ درصد از بیمارانی که زمان دریافت دارویشان رسیده است اعلام موافقت نموده اند؛ بنابراین با رعایت تمام پروتکل‌ها دارو به دست شخص می‌رسد.

نمازی تاکید کرد: همچنین بیمار در داروخانه ۱۳ آبان پس از دریافت دارو می‌تواند از مشاوره داروساز استفاده کند، لذا هیچ مشکلی وجود نداشته و امیدواریم بتوانیم این طرح را برای بیماری‌های خاص دیگر نیز اجرایی کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha