رشد ۱۱۸ درصدی اعتبارات تبصره ۱۸ در زنجان

استاندار زنجان با اشاره به رشد ۱۱۸ درصدی اعتبارات تبصره ۱۸ در استان زنجان گفت : خوشبختانه در سال گذشته اعتباراتی روی زمین نماند و همگی محقق شد .

گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ؛ محسن افشارچی در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان زنجان با بیان اینکه تسهیلات تبصره ۱۶ بخشی از برنامه ای است که برای رشد استان دیده شده است اظهار کرد: اولین بار است که این تسهیلات بین شهرستان ها تقسیم می‌شود و عاملینی که علاوه بر بانک ها مانند بنیاد برکت،بنیاد مستضعفان و...پیگیر موضوع خواهند بود تا به نتیجه برسد .

وی با بیان اینکه این موضوع بخشی از حرکت با برنامه در استان است تأکید کرد : مسئولیت بزرگی بر عهده فرمانداران است تا این تسهیلات به حالت اجرایی محقق شود و باید بدانند به چه صورتی پیگیر باشند.

استاندار زنجان تصریح کرد: از لحاظ کارکردی این تسهیلات بر عهده اداره کار و تعاون استان است که آیا این موضوع به هدف رسیده است یا نه ؟‌

افشارچی با بیان اینکه طبق گزارش اعتباری شورای هماهنگی بانک ها و معاونت اقتصادی از بانک ها در تبصره ۱۸ رشد تحقق ۱۱۸ درصدی را شاهد بودیم افزود : این موضوع نشان دهنده است که خوشبختانه در تبصره ۱۸ سال گذشته موردی از تسهیلات روی زمین نمانده است .

وی با تاکید بر اینکه اگر هر شهرستانی در حوزه حرکتی خودشان عملکرد قوی نداشته باشند تسهیلات به شهرستان دیگر داده می‌شود اظهار کرد: دستگاه های عامل نیز باید حتما جایگزین داشته باشند تا در صورت نبود بتوان استفاده حداکثری از تسهیلات را داشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha