هفته بسیج و راهیان نور فرصتی برای تحکیم بنیه معنوی جوانان

استاندار زنجان گفت: می‌توان با شبکه گسترده بسیج در مناسبت های مختلف از جمله هفته بسیج و راهیان نور در جهت بنیه معنوی جوانان که در دو سال گذشته امکان ارتباط مستقیم نبود استفاده کرد و تحکیم بخشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنحان ، محسن افشارچی در جلسه کارگروه بسیج سازندگی ضمن تبریک هفته بسیج با بیان اینکه ما مردمی هستیم که همواره در کنار هم زندگی کرده‌ و به طور مداوم در گفت‌وگو و تعامل با هم هستیم اظهار کرد: یکی از دلایل در اغتشاشات اخیر در کشور همین فاصله گرفتن از هم و عدم گفت‌وگو است.

وی با بیان اینکه اغتشاشات در سال مختلف در کشور وجود داشته اما علت حجم تنفر در شعارها چیست؟‌ افزود: در دو سال اخیر شیوع بیماری کرونا مدارس و دانشگاه‌ها دو سال تعطیل شد این موضوع دلیلی شد تا مردم از هم فاصله بگیرند که تبلور آن را در شعارها شاهدیم .

استاندار زنجان تأکید کرد: مسئولان باید از امکان به وجود آمده در هفته بسیج و اردوی راهیان نور نهایت استفاده را بکنند و بُعد معنوی انقلاب اسلامی را به جوانان و نوجوانان بیاموزند.

افشارچی با بیان اینکه مسئله مادر دنیا استقامت و مقاومتی است که انجام می دهیم بیان کرد: مقاومت نیاز به بنیه اقتصادی و نظامی دارد و مهمتر از همه آنها بنیه معنوی و فهم اینکه چرا مقاومت می‌کنیم است .

وی با بیان اینکه وقتی امیدی از جامعه گرفته می‌شود در جامعه و آحاد مردم شک ایجاد می‌شود اظهار کرد: می‌توان برای از بین بردن شک از ظرفیت هفته بسیج برای گفت‌وگو و و گفتن حرف‌های تازه و حل مشکلات استفاده کرد.

استاندار زنجان با بیان اینکه برگزاری اردوی راهیان نور تاثیرات بسزایی در جامعه دارد افزود : با نشان دادن استقامت و مقاومت ملت ایران، جوانان با این مسئله آشنا می شوند که جمهوری اسلامی اسلامی بر مبنای چه استقامتی در مقابل دشمنان هم همچنان ایستاده و مقاومت میکند.

افشارچی با اشاره به اینکه می‌توان با شبکه گسترده بسیج در مناسبت های مختلف از جمله هفته بسیج و راهیان نور در جهت بنیه معنوی جوانان که در دو سال گذشته امکان ارتباط مستقیم نبود استفاده کرد و تحکیم بخشید افزود: بخش بزرگی از این وظیفه بزرگ بر عهده آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها است که بتوانیم در مسیر مورد نظر قدم برداریم.

وی تصریح کرد : باید در این راستا تولید محتوای متفاوت تر از گذشته تولید کرد به گونه‌ای که جوانان را اغنا کند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha