لیونل مسی مقابل تیمی که به ایران باخت

تیم ملی امارات از امروز اردوی خود را برای دو دیدار دوستانه برابر آرژانتین و قزاقستان آغاز می‌کند.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت، تیم ملی فوتبال امارات در چارچوب برنامه آماده‌سازی خود برای شرکت در جام خلیج، مسابقات قهرمانی غرب آسیا و همچنین جام ملت های آسیا 2024، عصر امروز اردوی خود را در ابوظبی آغاز می‌کند و طی آن در دو بازی دوستانه نیز به میدان خواهد رفت که اولین بازی روز ۲۵ آبان برابر آرژانتین خواهد بود و دومین مسابقه نیز سه روز بعد برابر قزاقستان برگزار می‌شود.

آروآبارینا سرمربی آرژانتینی تیم ملی امارات امروز لیست نهایی 26 یا 27 نفره بازیکنان خود را از بین 36 بازیکنی که در تمرینات حضور داشتند، اعلام خواهد کرد تا این تیم از امروز به صورت رسمی اردوی خود را آغاز کند.

این در شرایطی است که تیم ملی آرژانتین جهت آماده‌سازی برای دیدار با امارات، فردا تمرین خود را در ورزشگاه آل نهیان برگزار خواهد کرد.

این دومین اردوی تیم ملی امارات پس از اردوی وین است که طی آن امارات، دو بازی دوستانه برابر پاراگوئه و ونزوئلا برگزار کرد و در بازی اول با یک گل و در بازی دوم با چهار گل، شکست خورد.

آروآبارینا با تاکید بر این مسئله که نتایج بازی‌های دوستانه اهمیت بالایی ندارد و این مسابقات در هر شرایطی باعث افزایش تجربه بازیکنان می‌شود، درباره بازی با آرژانتین گفت: تیم ملی آرژانتین در اوج آمادگی فنی و بدنی برای مسابقات جام جهانی قرار دارد و بازیکنان ضمن ارائه عملکرد خوب، نباید به نتیجه فکر کنند؛ چرا که آنها با حضور در چنین مسابقاتی تاریخ‌ساز می‌شوند و باید از فوتبال لذت ببرند و هواداران خود را با یک عملکرد خوب سرگرم کنند.

وی در مورد رویارویی با لیونل مسی در این دیدار گفت: من اطلاع ندارم که مسی در این مسابقه حضور خواهد داشت یا خیر اما از بازیکنان‌مان انتظار دارم، عملکردی قوی و متناسب با اهمیت و قدرت مسابقه داشته باشند. البته من در مسابقات گذشته هم بسیار مشتاق بودم که با قدرت بازی کنم؛ دیدار با تیم هایی مانند پاراگوئه، ونزوئلا، آرژانتین و قزاقستان به نفع بازیکنانی خواهد بود که رقابت‌های مهمی پیش روی آنهاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha