فساد ستیزی و شفافیت با بگیر و ببند امکان پذیر نیست/ جذب ۱۲نفر نیروی انسانی موثر در اداره کل راه و شهرسازی زنجان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه یکی از شعارها و اقدامات کلیدی وزارت راه و شهرسازی بحث شفافیت و عدالت در توزیع فرصت های اقتصادی است گفت: بحث فساد ستیزی و شفافیت با بگیر و ببند امکان پذیر نیست و باید با ایجاد بستر های مناسب شفافیت ایجاد و بستر مهیا و مدیریت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ؛ ایمان اسلامیان در آیین تکریم و معارفه مدیران کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی مرکز فرماندهی زیر ساخت ملی است اظهار کرد: آن چیزی که از ساخت انتظار داریم عمدتا در این وزارت خانه شکل میگیرد که بر اساس برآورد حدود ۳۰ درصد اقتصاد ملی در وزارت راه و شهرسازی عملیاتی می‌شود.

وی افزود: اگر ما بتوانیم در وزارت خانه راه و شهرسازی اثربخش و اثرگذار و بهره ور کار کنیم تجلی کارآمدی حکمرانی و حاکمیت را بیشتر می‌توانیم در دید مردم بیاوریم و تجلی بهره وری و موفقیت را بیشتر به نمایش بگذاریم که وظیفه ما را دوچندان می‌کند که ما نقش مهمی در سپهر اقتصادی ،سیاسی و اجتماعی کشور داشته باشیم‌

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه نهضت ملی مسکن بزرگترین پروژه عمرانی کشور در طول تاریخ ایران است بیان کرد : اگر مقایسه ای با سایر پروژه‌ها ها صورت گیرد به عنوان مثال از حیث کمیت نهضت ملی مسکن این پروژه دو برابر کل پروژه مسکن مهر است که در طول ۱۷ سال انجام شده است که این پروژه در طی ۴ سال دوبرابر کار که در طی ۱۷ سال انجام شده آیت را عملیاتی کنیم.

اسلامیان با بیان اینکه در یکی از سخت ترین دوران کشور از حیث منابع قرار داریم افزود : در حال حاضر در تخصیص بودجه عمرانی کشور حدود ۵ درصد است که با این بودجه بزرگترین ابر پروژه طول تاریخ را می‌خواهیم عملیاتی کنیم.

وی با بیان اینکه این کار دو نیاز و الزام را به همراه دارد اظهار کرد: افزایش بهره‌وری ور مدیرت منابع است که اگر در گذشته دچار فزونی منابع بوده ایم و گاهی هم دچار نفرین منابع بودیم که امیدواریم بتوانیم به صورت بهره ورتر از منابع استفاده کنیم.

این مسئول با بیان اینکه نکته دیگر این کار مردمی سازی اقتصاد است افزود : با منابع دولتی امکان عملیاتی کردن پروژه ها نیست و باید ابزارهای نوین تامین مالی و از پتانسیل مردم در اجرای پروژه‌های ملی و عظیم استفاده کنیم.

اسلامیان با بیان اینکه یکی از شعار های و اقدامات کلیدی وزارت راه و شهرسازی بحث شفافیت و عدالت در توزیع فرصت های اقتصادی است اظهار کرد: بحث فساد ستیزی و شفافیت با بگیر و ببند امکان پذیر نیست و باید پیش از اتفاق با ایجاد بستر های مناسب شفافیت ایجاد و بستر مهیا و مدیریت شود.
وی یا بیان اینکه مهم ترین ابزار موفقیت در هر کاری و مهم ترین ایجاد مزیت رقابتی بدون تردید سرمایه های انسانی است بیان کرد: سازمان‌هایی می‌توانند مزیت رقابتی داشته باشند که مزیت شان در کوتاه مدت قابل تقلید نباشد و تنها مزیتی که امکان کپی برداری از آن وجود ندارد کیفیت سرمایه انسانی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی ازحیث جبران معیشت یکی از پایین ترین سرانه ها را در بین دستگاه های اجرایی دارد افزود : امیدواریم بتوانیم در سال های آینده این جبران زحمات همکاران این حوزه زا بتوانیم بهبود دهیم .

اسلامیان با اشاره به طرح جدید توسط سازمان استخدامی کشور در حال پیگیری است خاطرنشان کرد: جذب موثر نیروی انسانی موثر در دستگاه های اجرایی است که بتوان در بستر های موثر نیروی جدید جذب کنیم که اولین استانی که این اقدام اتفاق خواهد افتاد اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان است که ۱۲ نفر در این اداره کل جذب می‌شود از هفته آینده این طرح اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) : در این مراسم اصغر اسماعیلی به عنوان سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی استان استان زنجان معرفی و از خدمات مسعود بیات منش تشکر و قدردانی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha