در حوزه مسکن رویکرد درون زایی صورت گیرد

معاون  هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان گفت : مسکن یکی از مسائلی است که در تفکر ما و آیین ما وجاهت و تقدس خاصی دارد که باید رویکرد های درون زایی در این زمینه داشته باشیم و همسان سازی لازم را انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ؛ سیدسعید شعاعی در آیین تکریم و معارفه مدیران کل راه و شهرسازی استان زنجان اظهارکرد: فعالیت های مجوعه است که کمک می‌کند مدیر در انجام وظایف محوله شده فعالیت کند.

وی با بیان اینکه در حوزه های مختلف کاری اداره کل راه و شهرسازی در پروژه ها قویا حمایت می‌کنیم افزود: پروژه مسکن ملی جز پروژه مهمی است و این استان جز اولین ها در کشور است، و مشکلاتی که داریم و باید خط شکنی کنیم و مشکلات را خودمان حل کنیم.

معاون امور عمرانی استانداری زنجان با بیان اینکه در حوزه نهضت ملی مسکن با تمهیدات صورت گرفته دغدغه های زیادی داریم بیان کرد: قدم به قدم مسیر را طی می‌کنیم تا بتوانیم ابن دغدغه ها را کاهش دهیم و مثمر ثمر باشیم.

شعاعی با بیان اینکه در حوزه عمران شهری گستره فعالیت زیادی دارد اظهار کرد: در حوزه ساخت و ساز شهری در استان یکی از عنصرهای مهم و متولیان خود مردم است که باید مسیر های درستی را تعریف کرد تا بتوانیم شهر را محل بهتری برای زندگی گردن کنیم.

وی با بیان اینکه در گذشته اقداماتی صورت گرفته و یک سری نواقصاتی نیز از جمله سبک ساز و هزینه و...داشته است افزود: باید دقت کنیم هزینه هایی که انجام پذیرد منتهی به خیرات بیشتر شود بطوری که مسکن یکی از مسائلی است که در تفکر ما و آیین ما وجاهت و تقدس خاصی دارد که باید رویکرد های درون زایی در این زمینه داشته باشیم و همسان سازی کنیم.

این مسئول با بیان اینکه در شهر زنجان در حوزه بازآفرینی گره هایی وجود دارد که باید حل شود اظهار کرد: در این زمینه بصورت جدی کارهایی صورت می‌گیرد که قطعا اداره کل راه و شهرسازی استان در این راه کمک بسیاری میتواند کند .

شعاعی با اشاره به اینکه در طرح های توسعه گردشگری طرح هایی وجود وارد که در حل مسائل نیازمند همفکری اداره کل است بیان کرد: حوزه گردشگری جز حوزه هایی است که بسیار مهم است و معمولا با صرف هزینه کمتر توجیه اقتصادی بالایی دارد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) : در این مراسم اصغر اسماعیلی به عنوان سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی استان استان زنجان معرفی و از خدمات مسعود بیات منش تشکر و قدردانی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha