اصفهان رکوردار ماموریت‌های جاده‎‌ای کشور

رئیس سازمان امداد و نجات کشور با اشاره به پایان طرح ملی امداد و نجات تابستان گفت: اصفهان با 710 عمیات رکوردار بیشتر ارائه خدمات امداد و نجات جاده‎ای در کشور بوده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت؛ مهدی ولی‌پور با اشاره به طرح ملی امداد و نجات تابستانه 1401 که از پانزدهم خردادماه شروع و تا شانزدهم مهرماه ادامه داشت، گفت: در این مدت زمان و در 125 روز گذشته، 8 هزار و 10 مورد ماموریت امداد و نجات جاده‎ای توسط نجاتگران جمعیت هلال‌احمر به انجام رسید که نسبت به مشابه سال قبل، 22 درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: در این مدت زمان، 5 هزار و 442 نفر از مصدومین به مراکز درمانی انتقال و 1539 نفر در محل حادثه درمان شدند.

ولی‌پور افزود: 2154 نفر نیز در طی 1357 مورد عملیات نجات فنی از خودرو رهاسازی شدند که انجام عنملیات فنی نسبت به مشابه سال قبل 23 درصد افزایش داشته است.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به افزایش 9 درصدی عملیات امداد و نجات در استان اصفهان نسبت به نمونه مشابه سال قبل عنوان کرد: بیشترین ماموریت جاده‎ای در استان اصفهان و با 710 مورد عملیات انجام گرفته است.

وی گفت: استان‌های مازندران و گلستان به ترتیب با انجام 621 و 521 مورد عملیات از دیگر استان‌هایی هستند که بیشترین عملیات جاده‎‏ای در این دو استان انجام شده است. گفتنی است، رشد انجام عملیات امداد و نجات جاده‎ای در مازندان و گلستان به ترتیب، 8 و 5/6 درصد نسبت به مشابه سال قبل بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha