مخبر: نظرات مراجع راهگشای دولت در حل مشکلات و اداره کشور است
معاون اول رئیس جمهور در دیدار با آیت‌الله العظمی جوادی آملی از مراجع تقلید، نظرات مراجع و علما را راهگشای دولت برای حل مشکلات و اداره کشور دانست.

به گزارش خبرگزازی سلامت (طبنا ) از قم، محمد مخبر روز سه شنبه و در جریان سفر یک روزه به استان قم در دیدار و گفت و گو با آیت‌الله العظمی جوادی آملی گزارشی از وضعیت کشور و عملکرد دولت ارائه داد.

معاون اول رئیس جمهور، کشور را دارای مزیت ها و نعمت‌های خدادادی کم نظیر دانست که با اتکا به هر یک از آنها می توان کشور را بخوبی اداره کرد.

مخبر به اقدامات دولت در خصوص تامین کالاهای اساسی، فروش نفت، اصلاح یارانه ها، انتقال آب، تامین انرژی، سرمایه گذاری خارجی، دیپلماسی منطقه ای، مسکن و اشتغال اشاره کرد و برنامه های دولت را برای کنترل تورم و رشد اقتصادی کشور تشریح کرد.

معاون اول رئیس جمهور با تقدیر از مواضع مراجع و علما در حمایت از دولت اظهار داشت که تدابیر و نظرات مراجع معظم راهگشای دولت در مسیر حل مشکلات مردم و پیشرفت کشور خواهد بود.

آیت الله جوادی آملی: مردم جایگاه مهمی دارند و باید با عزت و آبرو اداره شوند

آیت الله جوادی آملی از مراجع تقلید نیز در این دیدار گزارش معاون اول رئیس جمهور را نافع و امیدبخش دانست و بر تلاش و خدمت بیشتر برای رفع مشکلات قشرهای مختلف مردم تاکید کرد.

وی مردم ایران را مردمی محترم، فهمیده و فداکار دانست و تصریح کرد که مردم جایگاه مهمی دارند و باید با عزت و آبرو اداره شوند.

این استاد حوزه علمیه قم، قرآن را حافظ جمهوری اسلامی دانست و با توجه به هجمه های همه جانبه دشمن، حل مشکلات جاری را مورد تاکید قرار داد.

معاون اول رییس جمهور صبح امروز(سه شنبه) به منظور دیدار با مراجع عظام تقلید و علما، با استقبال استاندار و سایر مسئولان استانی، وارد قم شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha