بدون برگزاری آزمون هیچ جذبی در شهرداری زنجان نخواهد شد ،حتی یک نفر!

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه تا به امروز در راستای جذب نیرو در شهرداری‌ زنجان مجوزی اخذ نشده است گفت : در صورت جذب نیرو در شهرداری‌ حتی یک نفر بدون برگزاری آزمون و بدون اطلاع رسانی شهروندان جذب شهرداری نخواهد شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ،‌ مهدی طالب در جلسه شورای اسلامی شهر زنجان در خصوص جذب نیرو شهرداری زنجان در فضای مجازی اظهار کرد: جذب نیرو در شهرداری‌ها، بعد از اخذ مجوزها از سازمان شهرداریها و سازمان امور اداره استخدامی کشور انجام می‌شودکه تا به امروز در این راستا مجوزی اخذ نشده است.

وی با بیان اینکه شهرداری پیگیر اخذ مجوز جذب نیرو است افزود: انتظار می‌رود شهرداری زنجان بعد از اخذ مجوز، اولویت جذب در نقاطی باشد که در قسمت هایی باشد که مشکل داریم و بر اساس کمبودها و نیازهای واقعی شهرداری جذب شوند.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان تصریح کرد: در برخی مناطق شهرداری مشکل کمبود نیرو به لحاظ کارشناس شهرسازی وجود دارد و یا از نظر کیفی کیفیت مطلوب نیستند و همچنین کارشناسان مالی و حسابداری نیز از نظر کمیت در شهرداری ضعیف هستند و باید جذب با نظر اولویت بندی باشد و اولویت ها رعایت شود.

طالب با بیان اینکه پس از اخذ مجوز چه نیروی رسمی، پیمانی و قراردادی با اعلام رسمی و از طریق آزمون و مصاحبه خواهد بود تاکید کرد: هیچ جذبی در شهرداری حتی یک نفر بدون برگزاری آزمون و بدون اطلاع رسانی شهروندان جذب شهرداری نخواهد شد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha