سال آینده عملیات بازگشایی واقعی محور ها انجام می‌شود

شهردار زنجان با اشاره به بازگشایی محورها گفت: تا این لحظه ۳ محور شناسایی شده و در مراحل اخر کارشناسی قرار دارد و سعی بر این است که قبل از پایان سال تمام اقدامات لازم انجام و عملیات بازگشایی واقعی را شروع کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان علیرضا فیروزفر روز سه شنبه در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه مقدمات لازم در بسیاری از تصمیمات شورا از جمله حمل و نقل و ترافیک شهر انجام شده است اظهار کرد: در بحث حمل و نقل و ترافیک مطالعات اولیه انجام شده است و بنا است تا حد امکان کار طوری جلو ببریم که برخی از عملیات‌های مربوط به روان‌سازی ترافیک قبل از پایان سال جاری شروع کنیم .
وی با بیان اینکه بحث عرضه محصولات کشاورزی در جلسه‌ای عنوان شد و صحبت هایی با جهاد کشاورزی صورت گرفت افزود : وجود این بازارچه‌ها نیاز ضروری شهر است و شهرداری در این حوزه باید به عنوان پشتیبان تأمین غذایی وارد شود.

شهردار زنجان با اشاره به توسعه تفرجگاه‌ها در شهر زنجان بیان کرد: در چند نقطه از شهر به صورت پروژه‌های ریز و درشت امسال شروع شده ودر سال آینده نیز خواهیم داشت بخصوص در نقاطی مانند زنجانرود اگر کارهایی که مربوط به مدیریت استانی است تمام شود کارهای مربوط به امور شهرداری را شروع خواهیم کرد.

فیروزفر با اشاره به بازگشایی محورها گفت: تا این لحظه ۳ محور شناسایی شده و در مراحل آخر کارشناسی هستیم و سعی این است که قبل از پایان سال تمام اقدامات لازم کمیسیون ماده ۵ ، کارشناسی ها و کمیسیون تملکات و...انجام شود تا سال آینده با توجه به نظر اعضا شورا شروع به عملیات بازگشایی واقعی کنیم.

وی با بیان اینکه نهضت سنگ فرش و پیاده رو سازی را نیز با قدرت در سال بعد ادامه خواهیم داد خاطرنشان کرد: در بحث اصلاح انهار که شهر زنجان در این خصوص واقعا مشکل دارد بخصوص در شهرک‌های اقماری بدون توجه به وضعیت شبکه جمع‌آوری آب پایین‌ دست ها طراحی غیر اوصولی شده است و اضافه شدن آن ها به شبکه جمع‌آوری آب های سطحی مشکلاتی ایجاد کرده است.

شهردار زنجان تصریح کرد: خوشبختانه با اقدام به موقع توانستیم بسیاری از مشکلات در آبگرفتگی معابر را حل کنیم که در دو بارندگی اخیر شاهد بودیم که هرساله اکثر نقاطی که مورد آبگرفتگی قرار می‌گرفت امسال نداشته ایم .

فیروزفر با بیان اینکه یکی سری اقدامات زیر ساختی در منطقه شهرک بهارستان مشکل عمده وجود داست که مرتفع شد و همچنین ۵۵ نقطه شهر نیز رفع مشکل شد افزود: پروژه رفع آبگرفتگی میدان انقلاب در حال اجرا است که تا دو هفته آینده پروژه میدان انقلاب جمع خواهد شد و مشکل آبگرفتگی این میدان بر طرف خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه طراحی سایت شهرداری زنجان در حال اتمام است و با تایید اعضای شورا از سال بعد وارد فاز عملیاتی خواهد شد افزود : در این سایت، ساختمان شهرداری و مجموعه فرهنگی ورزشی کامل دیده شده تا خدمات گسترده‌ای را ارائه دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha