مناسب سازی ۷ هزار متر مربع از معابر منطقه ۱۳ تا پایان امسال

شهردار منطقه ۱۳ گفت: تا پایان سال جاری نیز حدود ۷ هزار مترمربع از معابر منطقه برای معلولان مناسب سازی می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ گفت: تردد متراکم و پرشمار روزانه این منطقه، اهمیت فعالیت‌های عمرانی در حوزه مناسب‌سازی معابر را برای همه به‌ویژه معلولان دوچندان کرده است.

او در خصوص اقدامات معاونت فنی و عمرانی منطقه ۱۳ برای دسترس‌پذیرکردن معابر محدوده افزود: از ابتدای امسال تاکنون، ۵ هزار و ۶۴۵ مترمربع از معابر اصلی از جمله خیابان‌های محصل، تیموری، تیموری فر، جباری، مرتجایی، کوثر و جدیدی مناسب‌سازی شده و طبق برنامه پیش‌بینی‌شده تا پایان سال، حدود ۷ هزار مترمربع از دیگر معابر اصلی در دستور کار قرار بگیرد.

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به مناسب‌سازی ۲ سرای محله اشراقی و زاهد گیلانی افزود: بازسازی پیاده‌روی قدیمی خیابان حافظ و خیابان چهارم نیروی هوایی انجام شده و ادامه خیابان محصل با هدف مناسب‌سازی با سرعت خوبی در حال پیشرفت می‌باشد که این امر موجب رضایت ساکنان محله و مراجعان روزانه به این خیابان شده است.

محمد هادی علی احمدی یادآور شد: مناسب سازی خیابان چهارم نیروی هوایی، اتصال سرای محله پیروزی را به خیابان پیروزی که از شریان‌های اصلی منطقه ۱۳ است را میسر می‌سازد.

شهردار منطقه ۱۳ با بیان اینکه، مناسب‌سازی پیاده‌روی ضلع شمال خیابان مرتجایی نیز هم اکنون در حال انجام است تشریح کرد: به منظور رفاه شهروندان توانیاب، پیاده روسازی ضلع شمال خیابان مرتجایی با رویکرد مناسب سازی به زودی به مرحله اجرا در می‌آید و انتظار می‌رود که با مناسب‌سازی این معبر، مسیر تردد بیشتر معلولان هموارتر شده و رضایت خاطر آنان را فراهم آورد.

به گفته محمد هادی علی احمدی، مناسب‌سازی فلکه دوم نیروی هوایی و خیابان متصل به آن تکمیل شده که دارای سرویس‌های بهداشتی و وسایل بدنسازی مختص معلولین است و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha