امروز جنگ است و باید جهاد کنیم/اجرای ۳۱۰۰ برنامه هفته بسیج در زنجان

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به تذکر مقام معظم رهبری در خصوص جنگ ترکیبی گفت: امروز جنگ است و امروز باید جهاد کنیم  اقدامات ها ، پیشرفت های کشور را به اطلاع مردم برسانیم و چرا که این مردم پای کار نظام هستند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، سردار ابوالفضل طهماسبی ظهر روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ضمن تبریک گرامیداشت هفته بسیج با بیان اینکه هرساله با برنامه های هفته بسیج با برنامه ها و هدف های مختلف سال به سال با شکوه تر برگزار می‌شود اظهار کرد: شعار هفته بسیج، "بسیج خدمتگزار ملت ایران" نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه بسیج در همه حال خدمتگزار مردم بوده است افزود: برنامه های هفته بسیج از ۲۹ آبان تا ۵ آذر سالجاری که سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در سال ۵۸ به فرمان امام (ره) ادامه خواهد داشت.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج ) استان زنجان با بیان اینکه هدف برنامه های هفته بسیج تجلی اعتلای بسیج با تأکید بر تببین مجاهدت ها در عمر ۴۳ ساله بسیج مستضعفین است بیان کرد : ما با برگرفته از تدابیر و فرمایشات امامین انقلاب که مقام معظم رهبری فرمودند بسیج پاره تن مردم است و هرگز نباید مصالح مردم را فراموش کند برنامه ها را برگزار می‌کنیم.

سردار طهماسبی تأکید کرد: باید قدر و جایگاه خود را دانسته و دانست که می‌توان با همت بلند در پرتو خردمندی و درست اندیشی و با اعتماد و توکل به خداوند میتوان در تمامی مسائل امور کشور اثر بخش و مشکل گشا بود که تجربه چند دهه ملت ایران است .

وی با اشاره به سیاست هایی که در هفته بسیج در برنامه ها در نظر گرفته شده است اظهار کرد: ارائه تصویر حقیقی بسیج با معرفی خدمات بسیج و متنوع مردم به مردم است چراکه بسیج از بدنه مردم است و معتقدیم همه مردم در تشکیلات عظیم یادگار امام سهیم هستند.

این مسئول با بیان اینکه معرفی الگوهای تربیتی و اسوه های معرفتی بسیج به عنوان پرچم داران تمدن نوین اسلامی از سیاست های برنامه های بسیج است ادامه داد : همچنین تببین مکتب بسیج و انعکاس ظرفیت ها،قابلیت ها ، مجاهدت ها و حماسه آفرینی های بسیج در طول تاریخ انقلاب است .

طهماسبی با بیان اینکه همه اذعان دارند که بسیج از اولین روز تشکیل توانسته است در ماموریت هاس محوله در عرصه های مختلف به بهترین نحو انجام دهد افزود : زیباترین و بهترین جلوه های ایثار بسیج در دوران ۸ سال دفاع مقدس بود که بسیج توانست با حضور خود از کشور دفاع کند و کارنامه درخشان بسیج چه برما بلکه بر دشمن نیز پوشیده نیست و اذعان دارند که بسیج در تمامی عرصه ها و حوزه های مردم داری و مردم یاری پای کار بوده به وظایف خود عمل کرده است و مجاهدت آن ها ماندگار است.

وی تصریح کرد: طراحی و تدوین فعالیت های رویداد محور با ویژگی های امید آفرینی، مشکل گشایی و خدمت رسانی و انسجام بخشی از ویژگی های برنامه های رویداد محور در هفته بسیج است .

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان با بیان اینکه بر اساس فرمایش رهبری باید امید آفرینی کنیم افزود: معتقد هستیم که بسیج امید آفرین است و برای دشمن بیم آفرین است و بسیج در تمامی حالات امید را به جامعه تزریق می‌کند.

طهماسبی با بیان اینکه محوریت تأکید بر حرکت های جوششی مردم با محوریت پایگاه های مقاومت بسیج و کانون های بسیج در اقشار مختلف است بیان کرد: گستره پایگاه های بسیج در همه جای مرز و بوم ایران ما پراکنده و گسترده هستند که پایگاه ها محور برنامه ها هستند که در تمامی حوزه های اجتماعی، فرهنگی، دفاعی، امنیتی و... کار انجام می‌دهد و از مرز و بوم این کشور دفاع می‌کند.

وی با بیان اینکه طبق فرموده رهبری امروز جنگ ترکیبی داریم اظهار کرد: شما اصحاب رسانه میتوانید در قسمتی که غول های رسانه ای دشمن جنگ شناختی راه انداخته اند و افکار جوانان را منحرف می‌کنند در مقابل آنان واقعیت های جامعه را به تصویر بکشید .

این مسئول با بیان اینکه امروزه کشور پیشرفت های بسیار زیادی کرده است و دشمن به دلیل پیشرفت کشور به تکاپو افتاده است افزود : امروزه خود رژیم صهیونیستی ها می‌گویند که ایران به امپراطوری اسلامی تبدیل شده است که در واقع اینان از ایران قوی و از پیشرفت ایران می‌ترسند چراکه می‌دانند این انقلاب زمینه ساز انقلاب ظهور است .

سردار طهماسبی با بیان اینکه باید شما اصحاب رسانه اخبارهای امیدوار به امید بخش را به جامعه منعکس کنید بیان کرد: در کنار تمامی این ها رسانه مطالبه گر است و باید مطالبه ها را به گوش مسئولان برسانند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری طبق تذکری که در خصوص جنگ ترکیبی بیان کرده اند افزود: امروز جنگ است و امروز باید جهاد کنیم وباید حوزه رسانه اقدامات ها ، پیشرفت ها و .. را به مردم بگویند و اطلاع رسانی ‌کنند چرا که مردم پای کار نظام هستند .

این مسئول با بیان اینکه در هفته بسیج امسال تولیدات فرهنگی و هنری رسانه ای در نظر گرفته شده است ادامه داد : در تمامی پایگاه های مقاومت این تولیدات را به عنوان یک رویداد تولید فرهنگی عرضه خواهیم کرد.

سردار طهماسبی با بیان اینکه بسیج سند اعتلای ده ساله دارد که برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری گام دوم و بیانه رهبری است خاطرنشان کرد: وظیفه داریم کا در این راستا خدمت کنیم چرا که
ما می‌توانیم در مقابل تمامی اَبر قدرت ها ایستادگی کنیم و توانسته ایم ، که میشود در مقابل اَبرقدرت ها سال ها ایستادگی کر و وظیفه ما سنگین می‌کند .

وی با بیان اینکه بسیج یادگار اعجاز گونه حضرت امام (ره ) است بیان کرد: بسیج نقطه کانونی حرکت گام دوم انقلاب است و امروز بسیج قرارگاه پاک ترین و خدایی ترین مردمان سرزمین است .

۳۱۰۰ برنامه همزمان با هفته بسیج در زنجان

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان با بیان اینکه در هفته بسیج ۱۶۰ عنوان و ۳۱۰۰ برنامه در نظر گرفته شده است افزود: از جمله برنامه های مهم این هفته دیدار بسیجیان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه، اعزام تیم های بهداشتی، رزمایش جهادگران فاطمی با حضور ۳۰۰ گروه جهادی در عرصه های مختلف، ویزیت رایگان، رزمایش کمک های مومنانه ۳۱۰۰ بسته معیشتی، راه اندازی صندوق قرص الحسنه، زنگ مقاومت در ۵۴۰ مدرسه ، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، رویداد سراسری بسیج خدمتگزار ملت،کلنگ زنی ۱۰۰ واحد مسکونی مسعرین رزمنده، کلنگ زنی ۴ باب درمانگاه و مرکز ناباروری و....است.

سردار طهماسبی با اشاره به پروژه های قابل
افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه های عمرانی در هفته بسیج بیان کرد: مجموع پروژه‌ها در این هفته یک هزار و ۳۹۴ پروژه است که از این تعداد ۱۴۶پروژه قابل افتتاح، یک هزار و ۲۴۸ پروژه در حال اجرا و ۱۶۰ پروژه آماده کلنگ زنی است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha